sneakycastro Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Postad 31 Oktober , 2008 Kan man ta bort logon på mobiltelefonen för operatören på något smidigt sätt? Den sitter mitt för ögonen på min dama, ser ut som en amatörporrbild där man censurerat ögonen. Jag har en sonyericsson w800. Citera
Dead-Inside Postad 1 November , 2008 Rapport Postad 1 November , 2008 Menar du på mobilen eller i fönstret btw? Citera
sneakycastro Postad 1 November , 2008 Författare Rapport Postad 1 November , 2008 Menar du på mobilen eller i fönstret btw? På displayen menar jag, nästan längst upp. Citera
Dead-Inside Postad 1 November , 2008 Rapport Postad 1 November , 2008 På displayen menar jag, nästan längst upp. Om den inte försvinner när du byter bakgrund lär det nog vara omöjligt. Det är iaf vad jag spontant känner. Antar att du tittat efter i inställningar och sån skit ifall dom har någon dum "Visa logga?" inställning eller dylikt. Citera
Recommended Posts