Cyntax Postad 14 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Jaaa! Philadelphia Flyers har målat! Förresten... jag har min Flyerströja på mig nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Jävel vad fjantigt det är när de ska slåss. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tw3R Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Jävel vad fjantigt det är när de ska slåss. Vilken match? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Nä? Men före gårdagens förlust hade vi ju plussat 88k kr. Igår -40k kr. Igår satsade vi 17,6k kr/match. Idag 16,4k kr. (Jag avrundar nedåt till närmaste jämna hundratal.) Aha. My mistake. Var så van vid att vi låg massa minus. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Vilken match? Philly - Pitsburgh Washington och Columbus ligger under. Philadelphia leder. Washington ligger under med 2 nu 1-1 i PIT-PHI nu också och de slåss igen. Går sådär Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Washington underläge med 0-2 nu. Är löjligt förbannad över utvisningen som Semin åkte på. Hatar domarnas idiotiska bedömning av nya hakningsregeln, framförallt när spelarna nu börjar förstå det också och ser till att hålla fast klubborna så fort dom kommer upp mot handskarna. Domare är ett jävla pack. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 där nätade edmonton Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 14 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Om jag ser rätt ligger fonden under i 3 och oavgjort i 2... ingen som vårt lag leder i nu. KÄÄÄÄMPA!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Och där gjorde domarna bort sig åt andra hållet. Fint, 1-1. 5 mot 3 för capitals nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Nu får de fan skärpa till sig i andra. Rangers ligger under nu också. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 14 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 och nu ligger Flyers under. Mål för Penguins. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 14 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 och nu kommer Montreal att ta ledningen då Boston fick en utvisad... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Vad pyssslar capitals med? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 14 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 och nu kommer Montreal att ta ledningen då Boston fick en utvisad... Jag hade rätt. FÖR HELVETE!! Nu går jag och lägger mig. Vi ligger under i 5 av 5. Nu har Edmonton 3-0 mot Capitals också. BÄCKSTRÖM HALLÅÅÅ!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 14 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Minnesota leder mot Phoenix... snälla säg att det vänder nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Minnesota leder iaf ... jobba nu alla underlägen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Såja Boston o washington vaknat. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 14 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Minnesota leder mot Phoenix... snälla säg att det vänder nu. Jaa! Boston målade! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 14 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Jaa! Boston målade! och Rangers nu!! Jaaa! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Jag tror fortfarande på grand slam. Bollen är rund. Vafan. Minnesota smäller in en till och rangers också! Nu vänder det! Philadelphia ser dock riktigt sunkiga ut. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Boston spelar 5 mot 3 i 2 min. De kan ju inte misslyckas tycker man. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Boston har 5 on 3 mot Montreal nu i 2 min, in med pucken!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 14 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Jag tror fortfarande på grand slam. Bollen är rund. Vafan. Minnesota smäller in en till och rangers också! Nu vänder det! Philadelphia ser dock riktigt sunkiga ut. Philadelphia och Washington ser tunga ut. Fonden har 3-1-2 i NHL nu. Flyers är helt körda nu. Fan. Memphis-Cleveland så har Clevland en liten ledning. Minnesota-Miami ser tajt ut. Mycket kvar där. Fan NU måste jag sova. HEJA! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Boston fick in den till slut Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 14 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Boston fick in den till slut Chara har gjort båda i PP. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts