Cyntax Postad 4 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Montreal-Florida 5-4 med lite drygt 10 min kvar. Spännande! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Det roligaste med det här är att jag är komplett ointresserad av all sport. Skulle aldrig någonsin titta annars. Men nu följer man matcherna slaviskt. Man är ju intresserad av pengar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Jag tycker att din kommentar är väldigt 06/07 och 07/08. Även om det stämmer att laget är jätteberoende av LJ så har skyttet och försvaret blivit betydligt bättre i år (därav deras record). Har för mig att de tillåter minst poäng i hela NBA. Sen måste man komma ihåg att centern Ilgauskas (säkert felstavat =)) är skadad vilket är en viktig faktor. Dessutom är man fortfarande obesegrat (17-0) på hemmaplan. kan hända att det är så defensivt. men offensivt känner jag inte samma kraft och kreativitet som andra lag bra lag har som t.ex. boston och san antonio typ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Vilken start det blev för dallas Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Bajs Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Fuck. Lika i hockeyn. Det här är inte bra. Florida har ju momentet nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Fuck. Lika i hockeyn. Det här är inte bra. Florida har ju momentet nu. får bara ljud från streamen ingen bild, vad gör jag för fel? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superguran Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Vilken start det blev för dallas hur var deras start? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 4 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Fuck. Lika i hockeyn. Det här är inte bra. Florida har ju momentet nu. Florida krossade Pittsburgh igår också, 1-6. Dom har flytet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Sjukt spännande idag!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Jaha, nu är det lotto. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Ta hem straffarna nu ffs! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Nu då! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Yes! Puh, det var svettigt. Tänk om den hade suttit i slutet av övertiden för Florida. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Ta hem straffarna nu ffs! YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 To easy!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 4 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 JAAAAAAAAA!! Montreal vann på straffar! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Ser inte jätte bra ut i basketen,, men det vänder hoppas vi!! Några mer spel senare? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 får bara ljud från streamen ingen bild, vad gör jag för fel? Samma för mig i Dallas matchen. någon som får bild? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Dallas har hämtat tillbaka mycket, men det är långt kvar. Jämnt mellan Detroit och whoever. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 4 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 29. Atlanta Thrashers 1,704 <- BET! Tampa Bay Lightning 2,320 30. New Jersey Devils 1,435 <- BET! Ottawa Senators 3,100 31. Chicago Blackhawks 1,690 <- BET! Calgary Flames 2,350 32. Anaheim Ducks 1,741 <- BET! Phoenix Coyotes 2,250 33. Colorado Avalanche 1,685 <- BET! Minnesota Wild 2,360 34. Vancouver Canucks 1,676 <- BET! Dallas Stars 2,380 13.497 kr på de markerade lagen. HEJA! Resterande matcher i NBA - NO BET! För låga odds helt enkelt. Boston och Lakers vinner... men dom vinner inte >90% som krävs för att det ska vara värt det. Dom måste nästan vinna >95%. New York Knicks 6,250 Boston Celtics 1,160 Los Angeles Lakers 1,133 Portland Trail Blazers 7,500 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 kul att följa detta=) stream till nhl matcher skulle uppskattas, tack på förhand. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 http://atdhe.net/ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Jag hoppas att jag inte får rätt men har bettat små summor på Tampa och Ottawa. Dom oddsen kändes mycket bättre, men till och med jag litar mer på dina excel-ark än mig själv. Har börjat illa dock... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 4 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Jag hoppas att jag inte får rätt men har bettat små summor på Tampa och Ottawa. Dom oddsen kändes mycket bättre, men till och med jag litar mer på dina excel-ark än mig själv. Har börjat illa dock...Jo jag ser det Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts