kravmärkt Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2008 Hej! Mitt namn är Kenneth och jag tröck på donppa10s länk och nu undrar jag om jag ska vara orolig. mvh /kenneth Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rymz2008 Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2008 Hej Benny. Nej du behöver inte vara orolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 27 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Oktober , 2008 Hej Benny. Nej du behöver inte vara orolig. är du säker? jag är lite rädd faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rymz2008 Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2008 är du säker? jag är lite rädd faktist. netstat -a i cmd if you feel like you're being attacked!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts