Gå till innehåll

Framtidens spel!


hampulito

Recommended Posts

Jag undrar vad du tycker om onlinepokerns framtid.

Är Pkr framtiden eller är det bara till för nybörjar som vill fördriva tiden?

Hur tycker du att internetpokern ska utvecklas, vad skulle du vilja se för förändringar?

Skulle man kunna använda sig av youtube och bloggar mer än idag?

 

Pkr är inte framtiden.

Ett steg i rätt riktning vore ju att göra klienterna åtminstone hyffsat spelbara hur vissa siter kan ha så osanolikt dåliga klienter är ett under för mig.

Titta på fulltilt och gör precis likadant hur svårt kan det vara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pkr är inte framtiden.

Ett steg i rätt riktning vore ju att göra klienterna åtminstone hyffsat spelbara hur vissa siter kan ha så osanolikt dåliga klienter är ett under för mig.

Titta på fulltilt och gör precis likadant hur svårt kan det vara.

 

eller ännu bättre UB:s klient ....mmmm

Skiljer inte så jättemycket estitiskt men den är strået vassare.

 

Håller annars med ...otroligt dålig fantasi och nätverken verka inte visa något intresse till vad deras kunder tycker om detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pkr är inte framtiden.

Ett steg i rätt riktning vore ju att göra klienterna åtminstone hyffsat spelbara hur vissa siter kan ha så osanolikt dåliga klienter är ett under för mig.

Titta på fulltilt och gör precis likadant hur svårt kan det vara.

 

Jaaaaaa, äntligen nån som tycker exakt som jag. fattar inte hur tex Ongame kan använda sig av sin sjukt värdelösa klient fortfarande. Cheferna för Ongame måste ju vara sjukt korkade, gör de inget kommer de att ha försvunnit inom 2-3 år. Vill dock tillägga att Stars klient är ganska tätt bakom FTPs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

eller ännu bättre UB:s klient ....mmmm

Skiljer inte så jättemycket estitiskt men den är strået vassare.

 

Håller annars med ...otroligt dålig fantasi och nätverken verka inte visa något intresse till vad deras kunder tycker om detta.

 

Har alldrig spelat på UB ska fan ladda ner den direkt.

Det är många som klagar på everest men deras klient tycker jag är riktigt bra förutom att reload funktionen och tiden mellan händerna skulle kunna förbättras.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testade pacifics client för nån vecka sedan som tydligen ska ha blivit en hel del bättre efter den senaste uppdateringen. Man kan nu spela hela 4 bord istället för 1, lol. Försökte 2-tabla lite playmoney och tyckte att det var nästan omöjligt. Grafiken, ljudet, knapparna och allt man kan komma på är ju åt helvete. Positivt: ju sämre klient desto mer fisk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har alldrig spelat på UB ska fan ladda ner den direkt.

Det är många som klagar på everest men deras klient tycker jag är riktigt bra förutom att reload funktionen och tiden mellan händerna skulle kunna förbättras.

 

Tycker nog både reload funktionen och tiden mellan händerna är bra.

På många siter blir man sit-out direkt om man torskar sin stack. På everest blir man ju alltid tillfrågad om man vill köpa in mer, så man missar ju inga händer.

 

bet fair och boss är så jävla överjävligt dåliga så det är inte sant.

och stars suger också.

 

Vad är det för fel på betfair? Suger en del processorkraft och borden blir inte helt hundra när man har 6st uppe, annars ok.

En helt musstyrda klient är ju annars suveränt.

 

Gamla prima klienten FTW!! Något liknande kommer aldrig återskapas..

 

Det är ju bara att hålla med. Hur fan kunde de komma på iden att förstöra den???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...