Gå till innehåll

Million dollar men freeroll lurendrejeri


Pontus_1988

Recommended Posts

Nu är jag fan förbannad! Million dollar men weekly final har tidigare haft 3000 prisplatser med 30.000$ i potten, och det var det som stod som prispott när jag kvalificerade mig. Nu har ni helt sonika ställt in den och så ser jag bara att 1000 finalister går vidare till final and main event qualifier där 3 går vidare, Inga prispengar! 3 går vidare fet chans! nu pallar man ju fan knappt spela på sajten. När jag får min bonus så ska jag fasen inte spela hos er iallafall när ni gör så här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Pontus,

 

Jag är osäker på vilken turnering du avser. 110114586 ställdes in på grund av ett fel, men ersattes genast av 114571921 som är identisk, går på samma tid o.s.v.. Den har alltså också $30,000 i prispotten och 1,000 biljetter till finalen, såsom alla tidigare veckofinaler har haft. Den enda skillnaden jag kan hitta är att det står "Prizes paid within 48 hours" på den kommande veckofinalen, medan så vitt jag kan se tidigare turneringar har betalat ut prispengarna automatiskt.

 

Om det inte är dessa turneringar du menar, vill du höra av dig igen med turneringsnummer och ytterligare information så kikar jag gärna närmre på detta.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Pontus,

 

Jag är osäker på vilken turnering du avser. 110114586 ställdes in på grund av ett fel, men ersattes genast av 114571921 som är identisk, går på samma tid o.s.v.. Den har alltså också $30,000 i prispotten och 1,000 biljetter till finalen, såsom alla tidigare veckofinaler har haft. Den enda skillnaden jag kan hitta är att det står "Prizes paid within 48 hours" på den kommande veckofinalen, medan så vitt jag kan se tidigare turneringar har betalat ut prispengarna automatiskt.

 

Om det inte är dessa turneringar du menar, vill du höra av dig igen med turneringsnummer och ytterligare information så kikar jag gärna närmre på detta.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

 

Ja det är turnering 114571921 jag menar.

Tidigigare så har det stått 3000 prisplatser, 1000 bästa var 15$, sedan 10$ sedan 5$ + att detvar prispengar i final and main event quailifier. Men är det så fortfarande då alltså? Tycker bara det är konstigt at det inte är inskrivet som innan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det är fortfarande 3000 prisplatser totalt enligt samma struktur, dock är det endast de 1000 första som får en biljett vidare (också precis som förut). Biljetterna delas ut automatiskt men övriga prispengar delas numera ut manuellt efter turneringen, därför känner turneringslobbyn bara av 1000 prisplatser. I länken från info-fönstret så står dock detaljerna, som alltså är samma som tidigare:

 

http://www.pokerstars.se/wsop/novembernine/freerolls/

 

Håller dock med om att det är lite luddigare nu, vilket jag har vidarebefodrat.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det är fortfarande 3000 prisplatser totalt enligt samma struktur, dock är det endast de 1000 första som får en biljett vidare (också precis som förut). Biljetterna delas ut automatiskt men övriga prispengar delas numera ut manuellt efter turneringen, därför känner turneringslobbyn bara av 1000 prisplatser. I länken från info-fönstret så står dock detaljerna, som alltså är samma som tidigare:

 

http://www.pokerstars.se/wsop/novembernine/freerolls/

 

Håller dock med om att det är lite luddigare nu, vilket jag har vidarebefodrat.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

 

Ok tack för svaret. förlåt att jag blev lite upprörd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...