Gå till innehåll

$2/$4 HU cash, feedback tack


Recommended Posts

hand 1, hans stora 3bet gillar jag inte att syna 100bb djup med en spekulativ hand som 98s. den spelar sej inte alls bra mot hans range. hans range för 3bet är nog INTE tophänderna, utan rumpeskrutthänder som T8o osv. en implicita oddshand som 98s e bättre i djup sits mot en kille som inte 3betar ofta.

 

sen det du gör postflop är bara spygubbe

 

hand 2 e bra, kanske lite (väldigt lite) för stor bet på turn...

 

hand 3 standard, skitbra läge att syna hans push eftersom han rätt ofta visar endast 1 överkort (vilket även var fallet).

 

hoppas du fick tömmana

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

oj 16 händer, men då vet du ju inte så mycket om han. ok, glömd et jag skrev om hand 1 att du inte borde synat, ha det i åtanke längre in i en match som denna mot han:)

 

standard isåfall tycker jag. att matchen var instabil, så är det bara att spela på aggrofiskar.

 

det geewhiz skrev om postflop hand 1 är bra råd. men annars, typ, jag gillar inte spelet post alls. ingen gata.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för bra genomtänkta svar. Om vi säger att hand 3 hade varit typ 10e handen vi spelade. Hade det varit en standardsyn då med 99?

 

Edit, sexyterran:

Alltså om man spelar mot en motståndare som 3 betar en skön blandning av händer, lite hursomhels beroende på hans känsla ska man hellre då ta syner med händer som KJo, QJo och ATo än med händer som 98s?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för bra genomtänkta svar. Om vi säger att hand 3 hade varit typ 10e handen vi spelade. Hade det varit en standardsyn då med 99?

 

Edit, sexyterran:

Alltså om man spelar mot en motståndare som 3 betar en skön blandning av händer, lite hursomhels beroende på hans känsla ska man hellre då ta syner med händer som KJo, QJo och ATo än med händer som 98s?

 

nopp, fold.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...