TheFool Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 http://wwwc.svd.se/apps/quizen/qpage.aspx?sTid=150 Är du verkligen värdig ditt namn? Gör quizen, och håll oss uppdaterade med resultaten. Jag utgår från att du inte googlar svar eller liknande:roll: Gogogo! Citera
KingCosmoKramer Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 WOW. Återkommer med resultat Tror inte jag kommer få så bra Citera
KingCosmoKramer Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 lol, 2 ez game obv Perfekt! 10 av 10. hade förväntat mig svårare frågor Enda jag var osäker på var raklödderfrågan rolig quiz iaf Citera
TheFool Postad 16 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Keep them updates comin'! Citera
KingCosmoKramer Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 För att göra detta lite spännande.... Får jag under 95% rätt totalt på alla quizarna så jag ska låta en mod banna mig i en månad. Får jag under 90% så vill jag bli permbannad av ers majestät forumgudakonungen gdaily. Hoppas för er skull att det blir riktigt svåra frågor så att ni slipper mig Så tuff är ajg!!!!!!!!!!!!1111 Citera
Cosmo_Kramer Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Postad 17 Oktober , 2008 Lätt som en plätt. 10/10:mrgreen: Citera
KingCosmoKramer Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Postad 17 Oktober , 2008 10/10 på frågorna om Jerry också. Citera
KingCosmoKramer Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Postad 17 Oktober , 2008 Lätt som en plätt. 10/10:mrgreen: :twisted: Citera
DrRoland Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Postad 17 Oktober , 2008 Fan, bara 8/10. Hade fel på uppfinningen och Kramers mamma. Har hon varit med i något avsnitt? Citera
Supertequila Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Postad 17 Oktober , 2008 8 av 10, missade morsan o könssjukdomen. Citera
TotalFarsa Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Postad 17 Oktober , 2008 8/10. Sjukt besviken på mig själv. Missade basebollspelaren och nån till, kollade inte så noga. Men sjukt besviken... Citera
lolzor Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Postad 17 Oktober , 2008 7/10 8/10 Mucho besviken på Kramerquizet. Citera
MikeTime Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Postad 17 Oktober , 2008 För att göra detta lite spännande.... Får jag under 95% rätt totalt på alla quizarna så jag ska låta en mod banna mig i en månad. Får jag under 90% så vill jag bli permbannad av ers majestät forumgudakonungen gdaily. Vore mer spännande om du lät alla dina nick på pf permbannas... Citera
KingCosmoKramer Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Postad 17 Oktober , 2008 Vore mer spännande om du lät alla dina nick på pf permbannas... Var det jag menade om det var oklart. Citera
KingCosmoKramer Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Postad 17 Oktober , 2008 Fan, bara 8/10.Hade fel på uppfinningen och Kramers mamma. Har hon varit med i något avsnitt? Ja, mitten av säsong 6. "The switch" heter episoden. Tror även det är i det avsnittet dom får reda på att han heter Cosmo i förnamn. edit: Förövrigt ett SJUKT bra avsnitt. SE DET!!! Citera
AdslVerbe Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Ja, mitten av säsong 6. "The switch" heter episoden. Tror även det är i det avsnittet dom får reda på att han heter Cosmo i förnamn. edit: Förövrigt ett SJUKT bra avsnitt. SE DET!!! Hon städade toaletter va? Citera
TotalFarsa Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Ja, mitten av säsong 6. "The switch" heter episoden. Tror även det är i det avsnittet dom får reda på att han heter Cosmo i förnamn. edit: Förövrigt ett SJUKT bra avsnitt. SE DET!!! Är det avsnittet då, hmmm, Elaine ska hämta en överrock från sitt ex (som är out of town) och plockar med sig Kramer som förkläde? Vice värden som sedan släpper in dom börjar prata nedsättande om Kramers morsa, typ att hon var ett otäckt gammalt wino med stor smak på karlar. Comedy gold. Citera
KingCosmoKramer Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Är det avsnittet då, hmmm, Elaine ska hämta en överrock från sitt ex (som är out of town) och plockar med sig Kramer som förkläde? Vice värden som sedan släpper in dom börjar prata nedsättande om Kramers morsa, typ att hon var ett otäckt gammalt wino med stor smak på karlar. Comedy gold. Nej, det är inte det avsnittet. Det här avsnittet är ÄNNU bättre!! Är nog ett av dom tio roligaste avsnitten ever. Scenen där dom ska planera "The Switch" är :lol::lol: (Jerry är ihop med en tjej men egentligen vill han vara ihop med hennes rumskompis.) AdslVerde: hon var toalettvärdinna vad nu det betyder. Citera
KingCosmoKramer Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 10/10 på Elaine-testet också... Fick gissa på frågan om vem som fick låtsas vara hennes pojkvän. Annars var det 2 ez game obvldo Citera
TheFool Postad 18 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Får komma på något bättre nästa gång. Står "ban i en månad-erbjudantet" kvar om jag hittar något liknande? Citera
KingCosmoKramer Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Får komma på något bättre nästa gång. Står "ban i en månad-erbjudantet" kvar om jag hittar något liknande? Troligtvis inte. Citera
TheFool Postad 18 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Okey. Du klarade dig ju bra på den här quizen även om det kanske inte fanns med några million dollar questions. Du kan därför bära ditt nick med stolthet. Grattis! Citera
Recommended Posts