Gå till innehåll

Vart finns de stora pengarna (Sit n Go)?

Recommended Posts

Postad

Jag har lyckats bli en lönsam Double or nothing spelare. Nu spelar jag på 50$ nivån och ska snart upp och testa 100$. Men hos vilka kan man sedan börja spela hos för att det regelbundet ska finnas pågående turneringar på nivåer över 100$? Nu spelar jag på IPN och Ongame nätverken...

Postad
Stars, där hittar man rätt höga fullring sit n gos. Dock har dom ingen RB och grymt dåliga bonusar. Personligen tycker jag att Stars endast lämpar sig för att spela mtts.

Jobbiga med stars är ju att det inte är skattefritt...

Postad
Stars, där hittar man rätt höga fullring sit n gos. Dock har dom ingen RB och grymt dåliga bonusar. Personligen tycker jag att Stars endast lämpar sig för att spela mtts.

du får visst rb upp te 60 procent genom deras bonusar om du är supernova / elite och lirar en del dvs

Postad
du får visst rb upp te 60 procent genom deras bonusar om du är supernova / elite och lirar en del dvs

Hur menar du att man får 60%, jag tror det ligger på drygt 30% tillbaka som bäst. Just turneringar är dessutom väldigt lätta att räkna på.