vilhelm83 Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Jag har lyckats bli en lönsam Double or nothing spelare. Nu spelar jag på 50$ nivån och ska snart upp och testa 100$. Men hos vilka kan man sedan börja spela hos för att det regelbundet ska finnas pågående turneringar på nivåer över 100$? Nu spelar jag på IPN och Ongame nätverken... Citera
jkkman Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Stars, där hittar man rätt höga fullring sit n gos. Dock har dom ingen RB och grymt dåliga bonusar. Personligen tycker jag att Stars endast lämpar sig för att spela mtts. Citera
Illvillja Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Stars, där hittar man rätt höga fullring sit n gos. Dock har dom ingen RB och grymt dåliga bonusar. Personligen tycker jag att Stars endast lämpar sig för att spela mtts. Jobbiga med stars är ju att det inte är skattefritt... Citera
JensNi Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 stars har visst det DoNs...upp till 108 just nu! sen million och warmup satelitter för 112 dollars Citera
Maruzi Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Stars, där hittar man rätt höga fullring sit n gos. Dock har dom ingen RB och grymt dåliga bonusar. Personligen tycker jag att Stars endast lämpar sig för att spela mtts. du får visst rb upp te 60 procent genom deras bonusar om du är supernova / elite och lirar en del dvs Citera
Fnii! Grrp! Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 du får visst rb upp te 60 procent genom deras bonusar om du är supernova / elite och lirar en del dvs Hur menar du att man får 60%, jag tror det ligger på drygt 30% tillbaka som bäst. Just turneringar är dessutom väldigt lätta att räkna på. Citera
EmWi Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 runt 43% som max. om du inte räknar in milestones Citera
Recommended Posts