PokerminatorTT1 Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 så nu har man blivit medlem i deuces cracked och provar på de gratis i en vecka. jag har tänkt prenumerera på de då jag anser att det är låg/självtäckande kostnad tom om de lyckas förbättra en med endast någon promille. Nu till kuirosa frågorna om hur tjänsten egentligen fungerar: nu har jag tillgång till ett "video arkiv" och kan ladda ner videos. 1. kommer videos som jag laddar ner att vara fungerande eller har de ett inlåst DRM som gör att de slutar fungera efter en viss tid? 2. allt eftersom tiden går så läggs det till fler och fler filmer i det här arkivet? Eller kommer jag att få tillgång till något annat arkiv när jag blir en betalande medlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RedEyedGirl1 Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 vilket är bäst DC eller CR? Jag lirar cashgame Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Om du är Premium member i 7 dagar, har du tillgång till allt. När du blir "betalande" medlem kommer du få tillgång till exakt samma saker/videos, fast det kommer nya varje vecka. Du kommer kunna se på videosen du laddar när även när ditt Premium har gått ut. Dock kan du inte ladda ner nytt från hemsidan. Själv laddade jag när allt som de hade om micro-limit och har det nu på datorn utan att jag är Premium member, men blir troligtvis blir det signa upp för 1 månad till när jag sett allt det jag har. vilket är bäst DC eller CR? Jag lirar cashgame På 2+2 forumet var fler nöjda med DC, dock var det innan CR och Stoxpoker gick ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Forzberg Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 tjo så här är det, du får inte tillgång under dessa gratis dagar, utan kan bara se videos på en max längd på 3min. När du valt att köpa tjänsten, det är DÅ du får gratis veckan. Pengarna dras alltså inte för en vecka efter köpet, så om du vill avbryta efter en vecka antar ja att du måste skriva till support Vad jag tror så får man tillgång till alla videos, alltså, inget ut däröver. min personliga kritik mot sidan måste jag säga är god. För det första så är det otroligt bra kvalite på 9 av 10 videos. För det andra så finns det ett stort urval, vare sig du vill ha instruktioner i holdem FL-NL. fullring, sh, hu. PLO. 237 draw. Razz osv.. det finns nått för alla För det tredje finns det otroligt duktiga instruktörer, min rekommendation är att du tar en titt på "whitelime" och en tjej som heter vanessa nånting, dom är riktigt duktiga. Själv har jag spelat poker i 4-5 år och kände precis som du en viss skeptism, men det är absolut värt den lilla slanten. Det gav mig ett lite annorlunda perspektiv inom många aspekter! Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Forzberg Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 vilket är bäst DC eller CR? Jag lirar cashgame jag tror själv att DC är bättre, dom har grym kvalite på videos. jämfört med tex stoxpoker som suger. cardrunners har jag iof ingen erfarenhet av. DC kan du tanka hem varje klipp om du vill med skall tilläggas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 tyckar cardrunners generellt suger rätt mycket hårdare än stoxpoker. Cardrunners är sjukt opedagogiska och visar när de spelar men de har svårt för att förklara varför de spelar som de gör. "Fi är aggressiv så floppar jag topp par här med min KQ så får jag in degen".... jaaa.. okej liksom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RedEyedGirl1 Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 tyckar cardrunners generellt suger rätt mycket hårdare än stoxpoker. Cardrunners är sjukt opedagogiska och visar när de spelar men de har svårt för att förklara varför de spelar som de gör. "Fi är aggressiv så floppar jag topp par här med min KQ så får jag in degen".... jaaa.. okej liksom.. haha omg då får det bli DC för min del ^^ tack för svaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Många tycker ju cardrunners är bra så det råder ju inte direkt konsensus om att de suger utan det är mer min personliga åsikt. Det känns iaf som att de försöker lära ut deras eget spel men de har oftast inte särskilt rimliga resonemang bakom varför de gör saker, känns mer som att känsla och gameflow är deras viktigaste aspekt. Det är enligt mig rätt knepigt att lära ut sådant på ett bra sätt. Det de borde lära ut är ju att pedagogiskt gå ner på djupet i olika saker och verkligen visa varför det är profitabelt att göra vissa saker ur ett mer objektivt perspektiv och sluta fåna sig med massa känslospekulationer som absolut inte är till någon hjälp för de som försöker lära sig. Sen vet jag inte om deucescracked är bättre eller sämre men gissar på de iaf inte kan vara mycket sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illvillja Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Som jag skrev i en annan tråd. Anledningen till att jag tycker att Cardrunners filmer har gett mig mycket är att de lär mig att resonera, eller åtminstone se hur andra resonerar. I vissa filmer, bl.a. ett par SNG-filmer håller jag inte med, i andra håller jag med delvis. Det viktiga är att lära sig att bli en tänkande spelare själv... Det känns dessutom som allt blev mer strukturerat sedan de gjorde om och började med filmserier. Dock tror jag att jag får titta lite närmare på alternativ då många verkar ha negativa åsikter om cardrunners. Att döma av de Stoxpoker-filmer man fick på köpet när de gick samman så kändes det inte värt det för mig, kändes som det var lägre kvalitet på dem än CR iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerminatorTT1 Postad 16 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Om du är Premium member i 7 dagar, har du tillgång till allt. När du blir "betalande" medlem kommer du få tillgång till exakt samma saker/videos, fast det kommer nya varje vecka. Du kommer kunna se på videosen du laddar när även när ditt Premium har gått ut. Dock kan du inte ladda ner nytt från hemsidan. Själv laddade jag när allt som de hade om micro-limit och har det nu på datorn utan att jag är Premium member, men blir troligtvis blir det signa upp för 1 månad till när jag sett allt det jag har. På 2+2 forumet var fler nöjda med DC, dock var det innan CR och Stoxpoker gick ihop. tack för svaret. jo jag har angett mina kredituppgifter osv, så det är inte 3min in på videos som det stannar, har redan kollat på en hel bunt =). då jag har väldigt tid över för videos i vanliga fall så funderar jag också lite på att göra som du. jag drar nog ner alla videos de har på en 1TB HD. sitter och mumsar på de i 3-4mån. Sen blir jag medlem i en månad, samma sak och sen blir medlem hos de igen om 3-4mån. De har väl ändå inga start/avslutningsavgifter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts