Gå till innehåll

SvS bugg?


P3zz

Recommended Posts

Svs har typ en miljon störda buggar...

 

Några aktuella:

 

När folk sitter ut på bb kan det bli en kedjereaktion där alla fram till knappen sitter ut.

 

Ibland blir det ingen bb som postas för att nån lämnar, foldas det till sb läggs en full bräda upp.

 

Reloadar man vid fel tidpunkt under en hand blir det ingen reload.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Reloadar man vid fel tidpunkt under en hand blir det ingen reload.

 

Det där tiltar mig som fan, blir så jävla förbannad, sitter man semitiltad ska reloada, tro fan att site-helvetet inte har fattat det till nästa handjävel, sitter man där med 20 BB och får sin första AA mot KK AI pre på ett decennium.

 

Så jävla irriterande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns inget som tiltar mig mer än när halva bordet blir "MS" och man tvingas sitta ut. Ska man då vara med igen så kostar det minsann både sb och bb. Det finns inget alternativ att vänta på bb utan man måste sitta och tajma perfekt med "jag är tillbaka" knappen.. Hur svårt kan det vara att fixa liksom?

 

Var faktiskt med om en gång i början av månaden där allt var normalt igen handen efter, efter programvaran tänkt ett tag. Dvs det kostade inget och alla satt där de skulle, bortsett från de som hade blinds då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här en bugg att pröva för den som är lite flink i fingrarna;

 

Låt säga att du spelar 200BB, du får in ca 100BB i en pott och den går till showdown. Precis när korten visas ska du vara snabb som faan att klicka fram en rebuy på de 100BB som du har stoppat in i potten (och obv saknas i din stack till 200BB).

 

Om du nu vinner potten får du ändå den summan du tänkt refilla med plus potten du just vann.. Alltså en 400BB-stack istället för en 300BB-stack.

 

Kan inte skriva under på att det fungerar varje gång, men jag har av misstag lyckats med detta en handfull ggr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svs har typ en miljon störda buggar...

 

Några aktuella:

 

När folk sitter ut på bb kan det bli en kedjereaktion där alla fram till knappen sitter ut.

 

Ibland blir det ingen bb som postas för att nån lämnar, foldas det till sb läggs en full bräda upp.

 

Reloadar man vid fel tidpunkt under en hand blir det ingen reload.

 

 

Haha, dom där känner man igen så väl:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...