Gå till innehåll

Pokertracker 2


Deppodi

Recommended Posts

Hejhej!

 

Då jag inte spelat poker mer än ett halvår har jag nyligen insett att pokertracker kan vara bra att ha, ha laddat ner deras trail gratis på hemsidan. Får det att fungera ganska bra med ring game, men jag har kollat på en del filmer och då ser jag att man kan använda sig av så mycket mer än att bara kolla statestik.

 

Har någon lust att förklara för mig hur man återkollar på händer man spelat och hur man gör för att få upp statestiken på motståndarna man spelar mot om man har dem i databasen, eller måste man köpa programmet för att få detta att fungera?

 

Vore ju rätt schysst att se om Kalle1 som man lirar headsup mot har ett högt PF/AF värde osv.

 

Tacksam för hjälp.

 

PS; Jag är värdelös på att söka :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

klicka runt i programmet lite

 

pahud (poker ace hud) kan du använda för att visa statiiiiiiiiiiiiiiiiiiistik på dina motspelare samtidigt som du spelar mot dom

 

du är en lat jävel som vill att andra ska ge dig allt, men om fler är lika snälla som jag kanske dom ger dig lite till.

 

tack, och jag sökte runt men jag är dålig på att söka som sagt, men nu ska jag tita på pahud :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...