Gå till innehåll

Aussie millions 2009


Lundmark

Recommended Posts

  • Svars 138
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Grattis!

Låter som en bra deal på fyra om förstapriset gav 69K

 

De var nästan precis jämna i marker med typ 15-20bb allihop, och medan de höll på att diskutera att börja deala höjde goodvibe upp pre. Under tiden hade de kommit överens om att kalla på managern och Kenta skrev "I'm just gonna take this pot down first" och tryckte in såsen. Tysken folda och så blev kenta chippie. :D gav nog 3-4k eller nåt :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De var nästan precis jämna i marker med typ 15-20bb allihop, och medan de höll på att diskutera att börja deala höjde goodvibe upp pre. Under tiden hade de kommit överens om att kalla på managern och Kenta skrev "I'm just gonna take this pot down first" och tryckte in såsen. Tysken folda och så blev kenta chippie. :D gav nog 3-4k eller nåt :D

 

Tysken kom väll ihåg vad han hört/sett på CR vad man ska göra när det snackas deal. STEAL STEAL STEAL... han glömde dock att det satt en galen scandi efter honom :)

 

gz!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag kom den största vinsten hittils i karriären !!! Vi delade när vi var 4 pers kvar, alla hade nästan lika mycket och jag fick 47k$ nånting !!! känns sjukt skönt. Orkar inte ta upp några nyckelpotter nu, gör nog d imorn lr nåt.

 

WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

:lol:

 

Hur fan gör man när man delar?

Info plz.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TY allihopa :-) . Igår blev det inget spel, men bilen gick sönder TILT ! Jag skulle lägga i 2an men fick inte i den ordentligt... och efter det så funka det inte att lägga i nån växel alls. Det var ganska väntat ändå, det var morfars gamla bil:shock: . Finns ingen anledning att laga den då det troligtvis skulle kosta mer än bilens värde. Köper nog en ny bil inom kort.

 

Idag blir det nog lite sng spel. Ska försöka lägga upp 3-4 hhs från turneringen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har jag sportsbettat, fått lite tips men även lite egna tips :lol:.

 

Bahrajn-Australien - 2a, 1.90 i odds

UAE-Iran - 2a, 1.90

Usa-Guatemala - 1a, 1.40

Nya Zealand - Fiji - 1a, 1.45

 

Luxemburg-Belgien över 2.5 mål, 1.80

Holland-Sverige över 2.5 mål, 1.97

 

Sveriges match var mest för att det ska vara lite roligare att titta på. Har bettat 1k på allt förutom på Nya Zealand matchen då jag spelat 2k. Har bara spelat singlar och inga kombinationer denna gång.

 

Ligger ungefär 500$ + på sngs idag, ska nog spela ett par till innan jag ska sova.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inte uppdaterat något vidare senaste dagarna, mycket pga jag jobbat heltid. det jag har spelat har inte gått bra minus 2.5-3k$ sen storvinsten, tills idag :-D . Spelade 1k$ turneringen på ongame och 50rebuyen på stars. åkte ur ongame turneringen med öppet + 1 överkort. stars turneringen gick väldigt bra och jag kunde efter 6 timmars spel vinna ! första priset var på 8364$. hade även köpt 50% i 500krs turneringen som han gick och vann, så 10k kr där också :-D . nu sovaaa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inte uppdaterat något vidare senaste dagarna, mycket pga jag jobbat heltid. det jag har spelat har inte gått bra minus 2.5-3k$ sen storvinsten, tills idag :-D . Spelade 1k$ turneringen på ongame och 50rebuyen på stars. åkte ur ongame turneringen med öppet + 1 överkort. stars turneringen gick väldigt bra och jag kunde efter 6 timmars spel vinna ! första priset var på 8364$. hade även köpt 50% i 500krs turneringen som han gick och vann, så 10k kr där också :-D . nu sovaaa

 

stort grattis till alla vinster du plockar hem. är du självlärd turneringsspelare? vad ska du göra för pengarna du dragit in? mtp att du skrev att du tänker hålla dig till low/midstakes trots storklonken. verkar dock som du inte kunde hålla det helt eftersom du lirade $1k-turneringen. litet skott förmodar jag eller satellit? lycka till i fortsättningen o håll hårt i slantarna så kommer du gå hela vägen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...