ulaf Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Grattis!Låter som en bra deal på fyra om förstapriset gav 69K De var nästan precis jämna i marker med typ 15-20bb allihop, och medan de höll på att diskutera att börja deala höjde goodvibe upp pre. Under tiden hade de kommit överens om att kalla på managern och Kenta skrev "I'm just gonna take this pot down first" och tryckte in såsen. Tysken folda och så blev kenta chippie. gav nog 3-4k eller nåt Citera
vuns187 Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 De var nästan precis jämna i marker med typ 15-20bb allihop, och medan de höll på att diskutera att börja deala höjde goodvibe upp pre. Under tiden hade de kommit överens om att kalla på managern och Kenta skrev "I'm just gonna take this pot down first" och tryckte in såsen. Tysken folda och så blev kenta chippie. gav nog 3-4k eller nåt Tysken kom väll ihåg vad han hört/sett på CR vad man ska göra när det snackas deal. STEAL STEAL STEAL... han glömde dock att det satt en galen scandi efter honom gz! Citera
FishFTW Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Idag kom den största vinsten hittils i karriären !!! Vi delade när vi var 4 pers kvar, alla hade nästan lika mycket och jag fick 47k$ nånting !!! känns sjukt skönt. Orkar inte ta upp några nyckelpotter nu, gör nog d imorn lr nåt. WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW Hur fan gör man när man delar? Info plz. Citera
ulaf Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Tror att man skriver ett mail till supporten med "URGENT: (turneringsnumret)" i ämnesraden eller nåt. Citera
MaybePirog Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Ingen dålig vinst! Grattis som fan! Citera
dickj Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Ett jävla stort grattis!!!!! Citera
Lundmark Postad 18 November , 2008 Författare Rapport Postad 18 November , 2008 TY allihopa . Igår blev det inget spel, men bilen gick sönder TILT ! Jag skulle lägga i 2an men fick inte i den ordentligt... och efter det så funka det inte att lägga i nån växel alls. Det var ganska väntat ändå, det var morfars gamla bil:shock: . Finns ingen anledning att laga den då det troligtvis skulle kosta mer än bilens värde. Köper nog en ny bil inom kort. Idag blir det nog lite sng spel. Ska försöka lägga upp 3-4 hhs från turneringen. Citera
Sideshow Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Kudos till dig du okända Mister Citera
Lundmark Postad 19 November , 2008 Författare Rapport Postad 19 November , 2008 Idag har jag sportsbettat, fått lite tips men även lite egna tips . Bahrajn-Australien - 2a, 1.90 i odds UAE-Iran - 2a, 1.90 Usa-Guatemala - 1a, 1.40 Nya Zealand - Fiji - 1a, 1.45 Luxemburg-Belgien över 2.5 mål, 1.80 Holland-Sverige över 2.5 mål, 1.97 Sveriges match var mest för att det ska vara lite roligare att titta på. Har bettat 1k på allt förutom på Nya Zealand matchen då jag spelat 2k. Har bara spelat singlar och inga kombinationer denna gång. Ligger ungefär 500$ + på sngs idag, ska nog spela ett par till innan jag ska sova. Citera
marksoderberg Postad 20 November , 2008 Rapport Postad 20 November , 2008 "Nya Zeelands målvakt utvisades efter en timme och ersattes av en utespelare." Citera
Lundmark Postad 20 November , 2008 Författare Rapport Postad 20 November , 2008 "Nya Zeelands målvakt utvisades efter en timme och ersattes av en utespelare." känns seriöst, tomtar... lillback på tipset igår tror jag, jobb nu ! Citera
Lisa87 Postad 20 November , 2008 Rapport Postad 20 November , 2008 Ska du ga upp i niva efter klonken? Citera
Lundmark Postad 20 November , 2008 Författare Rapport Postad 20 November , 2008 Ska du ga upp i niva efter klonken? Inte som det känns just nu, jag tror jag spelar på den nivå jag kan tjäna mest på just nu, dvs mestadels 100$ och 200$ sngs. Citera
ulaf Postad 20 November , 2008 Rapport Postad 20 November , 2008 Inte som det känns just nu, jag tror jag spelar på den nivå jag kan tjäna mest på just nu, dvs mestadels 100$ och 200$ sngs. Tummen upp! Citera
Lundmark Postad 23 November , 2008 Författare Rapport Postad 23 November , 2008 Tänkte spela nästan allt på ongame och stars idag, men så blev inte fallet för jag somnade och vaknade för en timme sedan. Finns en hel del turneringar kvar att spela så det är ingen större fara. Rapporterar om jag går långt i nån. Citera
Lundmark Postad 28 November , 2008 Författare Rapport Postad 28 November , 2008 inte uppdaterat något vidare senaste dagarna, mycket pga jag jobbat heltid. det jag har spelat har inte gått bra minus 2.5-3k$ sen storvinsten, tills idag . Spelade 1k$ turneringen på ongame och 50rebuyen på stars. åkte ur ongame turneringen med öppet + 1 överkort. stars turneringen gick väldigt bra och jag kunde efter 6 timmars spel vinna ! första priset var på 8364$. hade även köpt 50% i 500krs turneringen som han gick och vann, så 10k kr där också . nu sovaaa Citera
jnxjnxy Postad 28 November , 2008 Rapport Postad 28 November , 2008 inte uppdaterat något vidare senaste dagarna, mycket pga jag jobbat heltid. det jag har spelat har inte gått bra minus 2.5-3k$ sen storvinsten, tills idag . Spelade 1k$ turneringen på ongame och 50rebuyen på stars. åkte ur ongame turneringen med öppet + 1 överkort. stars turneringen gick väldigt bra och jag kunde efter 6 timmars spel vinna ! första priset var på 8364$. hade även köpt 50% i 500krs turneringen som han gick och vann, så 10k kr där också . nu sovaaa stort grattis till alla vinster du plockar hem. är du självlärd turneringsspelare? vad ska du göra för pengarna du dragit in? mtp att du skrev att du tänker hålla dig till low/midstakes trots storklonken. verkar dock som du inte kunde hålla det helt eftersom du lirade $1k-turneringen. litet skott förmodar jag eller satellit? lycka till i fortsättningen o håll hårt i slantarna så kommer du gå hela vägen Citera
Recommended Posts