AnteSvante Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Kul, kommer följas:) Gl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Frågan är om man VILL ha 3 "flickvänner" när man är 80. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JensNi Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 ronaldo 7 dagar i veckan, lätt! jämför ronaldos brudar och hughs så ser ni ju att ronaldos e ju stört mkt fräschare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Christiano obv. Lika tjock som den andra åsnan är vi alla redan (= Ronaldo är Ronaldo, den första. En Legend, ingen var så snabb med boll som han. Men ship 19 åriga tvilingar plz. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ezkash Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Frågan är om han lyckas vara 80+ o ha 3 flickvänner varav 2st är 19åriga tvillingar. Han är ju fortf ung, man vet inte vad man får i det paketet om 60 år (= Enligt en tråd på fb så är ju "flickvännerna" anställda och har en månadslön på 50k så det skulle väl flera kunna ha... Om fb är trovärdigt forum får väl diskuteras en annan gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Följer den homosexuella läggningen med när man byter liv med Ronaldo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Hefner >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> resten av människorna i hela världen inklusive boytoys fr Funchal. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vessel89 Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Frågan är om man VILL ha 3 "flickvänner" när man är 80. Det tänkte faktiskt jag också på. Även om man nu har 10 sjukt fräscha tjejer som gör vad som helst för en så vill man ju knappast ens ta av sig den dära sidenrocken när man är 80 bast. Får Mr Burns vibbar av det hela när jag tänker på Hefner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Kan man inte få båda då? Ronaldos liv när man är i hans ålder å hefners liv när man blir 80? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 13 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Kan man inte få båda då? Ronaldos liv när man är i hans ålder å hefners liv när man blir 80? Ni verkar inte riktigt förstå. Man tar ju inte över nu. Då är det ju enkelt val. Är hela livet man får. Från typ 15 eller nåt. Edit; Därför svåran är semisvår, för man vet ej om Ronaldo blir skadad nu och investerat allt i börsen som har en liten downswing och blir bust vid 25... Heff är säkert kort för man vet vad man får (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Tror knappast Hugh gör annat än att upprätthålla "playboy"-glansen in i det sista, och det för att han tjänar pengar på Playboy:s status som varumärke och därför måste han ju vara en 80 årig pimp trots att han hellre skulle vilja dregla långsamt till The Price is Right och sen sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Edit: Äh, senildemens slog till Anyway, GL med ditt projekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Ni verkar inte riktigt förstå. Man tar ju inte över nu. Då är det ju enkelt val. Är hela livet man får. Från typ 15 eller nåt. Edit; Därför svåran är semisvår, för man vet ej om Ronaldo blir skadad nu och investerat allt i börsen som har en liten downswing och blir bust vid 25... Heff är säkert kort för man vet vad man får (= Det är sant... Isf känns ju faktiskt hefner mer safe som sagt, väljer man Ronaldo så har man ju sitt roliga fram tills man blir max 40 bast sen e ju risken att man blir nästa Ronaldo (den tjocka brassen) eller nåt... Jag safear nog och väljer Hefner här alltså, fegt men vad gör man...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vessel89 Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Beckham vs Hefner tycker jag är mer intressant isf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laagen13 Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Beckham vs Hefner tycker jag är mer intressant isf Zlatan vs Hefner Stor näsa vs ålder ...... den är klurig. Zlatan är ju 27 och har familj, tjänar mest i Serie A så inte en chans att han bustar sin rulle på ett antal år ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Ronaldo vs Jay Z då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HughHefner Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Va fan, klart att ni väljer mig, googla bara på mitt hus så fattar ni varför =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Idrottare vs pimp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Fattar inte ens hur det är nära. Intelligens är ju irrelevant om man är rik och berömd, tjejpotentialen torde vara liknande, men Ronaldo lär ju ha 5-10 ggr så lång förväntad livslängd. 0 chans att Hefner har så pass mycket roligare per tidsenhet. Om något skulle jag tro att Ronaldo typiskt orkar med att ha mer kul på en dag. Man måste ju jämställa åldern för att det ska vara någon som helst tävlan. Får ju göra något i stil med att om man skulle vilja fötts som Ronaldo eller Hefner och sedan leva samma liv upp till nu. I så fall torde ju Hefner vinna, om inte annat för att man vet att han inte går och dör i 50-års åldern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JensNi Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 här kan vi hålla på hela kvällen... roligare med typ Petter Hansson vs Daniel Andersson... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Candolim Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 >Shahin Vad lirar du nuförtiden? HAr för mig att du körde en del $1000-$5000 HU SnG på Stars förut.Blev det någon bil föresten som du skulle grinda till dig på Stars? /Candolim Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Fattar inte ens hur det är nära. Intelligens är ju irrelevant om man är rik och berömd, tjejpotentialen torde vara liknande, men Ronaldo lär ju ha 5-10 ggr så lång förväntad livslängd. 0 chans att Hefner har så pass mycket roligare per tidsenhet. Om något skulle jag tro att Ronaldo typiskt orkar med att ha mer kul på en dag. Man måste ju jämställa åldern för att det ska vara någon som helst tävlan. Får ju göra något i stil med att om man skulle vilja fötts som Ronaldo eller Hefner och sedan leva samma liv upp till nu. I så fall torde ju Hefner vinna, om inte annat för att man vet att han inte går och dör i 50-års åldern. Tror premissen för valet var att man fick ta över respektive liv vid 18 års ålder. Jag tror att jag personligen skulle valt Ronaldos liv eftersom hans fame började vid ung ålder och därmed också hade en tidig cashflow, Hefner var bra mycket äldre innan han gjorde karriär. Du skulle helt enkelt leva Svensson liv ett bra tag innan du blev rik som heffan. Dessutom tycker jag att kicka lite fotboll skulle vara roligare än att driva ett magasin för lättklädda damer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 13 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Fattar inte ens hur det är nära. Intelligens är ju irrelevant om man är rik och berömd, tjejpotentialen torde vara liknande, men Ronaldo lär ju ha 5-10 ggr så lång förväntad livslängd. 0 chans att Hefner har så pass mycket roligare per tidsenhet. Om något skulle jag tro att Ronaldo typiskt orkar med att ha mer kul på en dag. Man måste ju jämställa åldern för att det ska vara någon som helst tävlan. Får ju göra något i stil med att om man skulle vilja fötts som Ronaldo eller Hefner och sedan leva samma liv upp till nu. I så fall torde ju Hefner vinna, om inte annat för att man vet att han inte går och dör i 50-års åldern. Mister... jag hade gått igenom det nyss (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 >Shahin Vad lirar du nuförtiden? HAr för mig att du körde en del $1000-$5000 HU SnG på Stars förut.Blev det någon bil föresten som du skulle grinda till dig på Stars? /Candolim 300-2k Hu sngs på stars och 5/10 PLO shorthanded. (du får rätta mig om jag är ute och cyklar Shahin) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jo_ocke Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Skönt med lite intresse, snittar vi ett svar per minut kan dagboken bli "Legendary" (= (Grindat mkt How I met your mother, nya favvoserien) (= Legend, wait.. wait for it.. Dary! Skön som fan, gl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts