jompa1 Postad 31 Mars , 2005 Rapport Postad 31 Mars , 2005 Har försökt att skicka ett mail till uppsalapoker@hotmaill.com för att få information om föreningen. Problemet är dock att jag får ett felmeddelande som säger att mailet ej kommer fram. Någon som vet vad detta beror på? [/i] Citera
e_novella Postad 31 Mars , 2005 Rapport Postad 31 Mars , 2005 Har försökt att skicka ett mail till uppsalapoker@hotmaill.com för att få information om föreningen. Problemet är dock att jag får ett felmeddelande som säger att mailet ej kommer fram. Någon som vet vad detta beror på? [/i] skicka ett privat mess till mig med din mailaddress innan morgondagen så fixar jag att du hamnar i mailinglistan. Citera
PHIDivine Postad 31 Mars , 2005 Rapport Postad 31 Mars , 2005 Kan det bero på dom två "ll"-en i hotmaill... Antagligen inte det dock, men kunde inte bara hålla mig! Citera
jompa1 Postad 1 April , 2005 Författare Rapport Postad 1 April , 2005 Ser det nu. Aningen komiskt Citera
Recommended Posts