back Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2008 http://www.holdemmanager.net NL Holdem $5(BB) Replayer Lier5 ($537) thairesan ($1,530) Cortez ($2,129) _aikon_ ($430) backisen ($992) Lier5 posts (SB) $2.50 thairesan posts (BB) $5 Dealt to backisen Cortez raises to $20 call, call, call, fold, FLOP ($85) check, Cortez bets $70 _aikon_ folds backisen calls $70 Lier5 calls $70 TURN ($295) check, check, backisen bets $200 Lier5 calls $200 Cortez calls $200 RIVER ($895) Lier5 bets $247 Cortez folds backisen calls $247 Inga reads. Bättre att 3beta preflop? Bra bet på turn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2008 jag 3betar pre. Betar nog runt ~160 på turn och synar river. Inge fel på ditt turnbet dock imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
listig Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Antingen 3beta pre eller ungefär som spelat. Svårt att ducka set här även om jag gissar att det är vad som hänt. Wp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Eftersom du har knapp så kan man absolut 3beta, som spelat, wp. Kan höja floppen för att isolera mot shortstacken, men tycker du spelar handen ganska bra, måste självklart syna river när Fi ställer in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 11 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Eftersom du har knapp så kan man absolut 3beta, som spelat, wp. Kan höja floppen för att isolera mot shortstacken, men tycker du spelar handen ganska bra, måste självklart syna river när Fi ställer in. Höja floppen låter dåligt tycker jag. Kommer ju inte få värde mot en enda hand. Blir det inte svårt att isolera mot shortstacken när vi inte ens vet om han tänker stoppa in mer pengar? Kan ni motivera 3bet preflop? Vad vill ni uppnå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Vilken obeskrivligt jobbig HH- call call call fold vafan... Tror jag 3betar pre. Eller höjer flop, vetefan, jag fattar inget av HH. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts