Lixifer Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 men lol, vad hade ni förväntat er av en amerikansk "new money" 17 åring? Indeed. Jag är överhuvudtaget förvånad över att man kan vara förvånad.. "Amerikan med stil" Finn fem fel Citera
LuckyStar5.1 Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Indeed. Jag är överhuvudtaget förvånad över att man kan vara förvånad.. "Amerikan med stil" Finn fem fel sant. Citera
Povi Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 det är en fin lan-lya kanske inte ett lika trevligt hem att bo i! Citera
Dead-Inside Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Fantastiskt roligt. Såg tråden för säkert mer än ett år sen, ni alla som klagar på att det inte är inrett m.m. så har andra påpekat att dem just flyttade in och jag vill tillägga att dem höll på att göra om golvet i bakgrunden, så det fanns nog rätt mycke planer därtill. Sen vet jag inte om jag köpt ett sånt hus, hade nog valt något mer smakfullt, stillsamt och bortgömt. Fläskig elektronik i alla rum är ju dock ett måste. Citera
Recommended Posts