pherlo Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Hallå pokerforum. Jag såg för länge sedan någon tråd på ett utländskt pokerforum där det fanns bilder på durrrs hus. Har letat som en galning efter de här bilderna men kan inte hitta de. Någon som har kvar länken? Jag minns att det stod en subaru och en bmw m3 cab i garaget. Samt att de hade två gigantiska TV-skärmar och en soffa i matchande storlek. Hoppas någon här vet vad jag pratar om. ty Citera
sturedenstore Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Here you go mate: http://forumserver.twoplustwo.com/54/poker-beats-brags-variance/rapdurrrr-picture-thread-check-out-house-384/ Citera
rAilFISH Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Hoppas du skojar , vad är nice med huset? Så jävla amerikanskt , bevisar ju att snubben inte stil. Stort och fult överallt. Citera
JensNi Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Hoppas du skojar , vad är nice med huset? Så jävla amerikanskt , bevisar ju att snubben inte stil. Stort och fult överallt. vad gillar du? din egna etta med din 14tumaare? Citera
rAilFISH Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 vad gillar du? din egna etta med din 14tumaare? idiotisk svar , jag gillar mitt rum hemma hos föräldrarna. Iallfall inrett med någolunda stil. Har man så mycket pengar som han har kan man iallfall lägga ner lite money på en schysst inredning och inte bara så stort som möjligt och så grått som möjligt. Jag kallar inte det där för stilrent precis. Citera
JensNi Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 idiotisk svar , jag gillar mitt rum hemma hos föräldrarna. Iallfall inrett med någolunda stil. Har man så mycket pengar som han har kan man iallfall lägga ner lite money på en schysst inredning och inte bara så stort som möjligt och så grått som möjligt. Jag kallar inte det där för stilrent precis. jag gillar också mitt rum hemma hos föräldrarna! haha sry, e trött...drogs med i alla deras tv-apparater...såg bara dem och duschen...missa väggarna:D sry! Citera
rAilFISH Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 jag gillar också mitt rum hemma hos föräldrarna! haha sry, e trött...drogs med i alla deras tv-apparater...såg bara dem och duschen...missa väggarna:D sry! lugnt , det jag menade var bara att dom känns som dom smetat in det största dom kunde hitta i ett hus och sedan tycker dom att det är flashigt. Huset är grymt , men inredningen är som sagt sjukt ful. Låter som värsta inrednings bögen nu , antagligen är jag en bitter jävel som innerst inne känner avundsjuka:-D Citera
pokerpewe Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 idiotisk svar , jag gillar mitt rum hemma hos föräldrarna. Iallfall inrett med någolunda stil. Har man så mycket pengar som han har kan man iallfall lägga ner lite money på en schysst inredning och inte bara så stort som möjligt och så grått som möjligt. Jag kallar inte det där för stilrent precis. vill minnas att när dom här bilderna togs så hade dom just flyttat in i huset. Correct me if im wrong? Det vore iaf en anledning till att det ser lite opersonligt ut. Citera
JensNi Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 lugnt , det jag menade var bara att dom känns som dom smetat in det största dom kunde hitta i ett hus och sedan tycker dom att det är flashigt. Huset är grymt , men inredningen är som sagt sjukt ful. Låter som värsta inrednings bögen nu , antagligen är jag en bitter jävel som innerst inne känner avundsjuka:-D nej men gubben du e inte bög bara för du tycker om inredning! Det gör faktiskt jag med haha:oops: Skulle egentligen flyttat till lägenhet för nåra månader sen men trivdes in alls med planlösning, med tanke på att jag hade en bild hur väggar och soffa o allt ska stå! men en av deras 74a" skulle man fan haft! Citera
JensNi Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 vill minnas att när dom här bilderna togs så hade dom just flyttat in i huset. Correct me if im wrong? Det vore iaf en anledning till att det ser lite opersonligt ut. du har rätt, du också... seriöst spelar man på den nivån och sitter på den stolen MED DEN TRÖJAN på sig, då e man illa ute... Citera
rAilFISH Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 du har rätt, du också... seriöst spelar man på den nivån och sitter på den stolen MED DEN TRÖJAN på sig, då e man illa ute... Kom igen man , ge mig en highstakes spelare som har någolunda snygg stil. Den enda jag kan komma på är Antonius. Vi minns ju alla Johny Chans sköna mys tröja på HSP eller Esfandiaris skjorta.. Citera
pastan Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Bekväm stol Durrr sitter på Snackat efter att de postat de här bilderna är guldvärd. Någon forumit kommer in och frågar Raptor hur det är att bo med en "bög". Och snackar drar igång. 2+2aments. Citera
JensNi Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Kom igen man , ge mig en highstakes spelare som har någolunda snygg stil. Den enda jag kan komma på är Antonius. Vi minns ju alla Johny Chans sköna mys tröja på HSP eller Esfandiaris skjorta.. iofs sant. Pokereliten hade behövt en fett makeover. Spela poker i skjorta känns helt fel... även en stor jävla NY Rangers tröja Citera
AccessGranted Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 lugnt , det jag menade var bara att dom känns som dom smetat in det största dom kunde hitta i ett hus och sedan tycker dom att det är flashigt. Huset är grymt , men inredningen är som sagt sjukt ful. Låter som värsta inrednings bögen nu , antagligen är jag en bitter jävel som innerst inne känner avundsjuka:-DDet verkar inte som de lagt överdrivet mycket tid på att få en enhetlig inredning med känsla utan mest lagt allt krut på att köpa de senaste flashigaste teknik prylarna, en fet soffa, sen bara smackat in allt i en flådig villa. Citera
Weedobooty Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Det verkar inte som de lagt överdrivet mycket tid på att få en enhetlig inredning med känsla ... Och det förväntar du dig i ett hus där det bor två unga killar som spelar poker? Citera
frekje Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 men, men, usch! han borde lagt nåra bucks på lite hjälp. Citera
AccessGranted Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Och det förväntar du dig i ett hus där det bor två unga killar som spelar poker?Nej. Citera
bananuz Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Dom där bilderna är väl ett par år gamla. Durrrr har ett andrahandskontrakt på en tvåa i Brandbergen nu. Citera
hampulito Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 helt sjukt naaajs! Hahha hur kan man ha det så äckligt fult hemma hos sig? Citera
bananuz Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Till deras försvar så har jag för mig att det stod att bilderna togs rätt snart efter inflyttning. Dom hade väl bara hunnit slänga upp det viktigaste, dvs sju plasmaskärmar 50"+ och en megasize svart skinnsoffa. Citera
sTARVIN89 Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Tror det stog nånstans att dem skulle fixa sig en inredare då dem själva tyckte det såg lite katastrof ut . Men prylarna finns där, bara inredningen som fattas. Sjukt nice, men durr e gay... seriöst . Citera
Recommended Posts