CSampaio Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 Har börjat spela rounders på prima och lyckades ta mig till final (round 5) ganska snabbt. Då uppenbarade det sig för mig att jag kan använda mina tokens/poäng och spela på lägre nivåer, exempelvis på round 3 och 4. När jag nått finalen har jag 605 tokens. Antingen spelar jag finalen, eller så kan jag lira två round 4 eller 4 round 3 osv. Då jag har garanterat en finalplats så känner jag att jag inte vill gambla bort dessa poäng på nivå 3 och 4 utan att ha ytterligare täckning. Så istället tänkte jag köpa in mig för dollar på round 2 men det gick inte, utan jag var tvungen att använda mina tokens/poäng, men dessa vill jag ju spara! Så jag började nöta på round 1 i syfte att vinna 5 sådana och då få ett inköp till round 3 och försöka nå ytterligare en final och därmed ha 1210 poäng som skulle räcka till 4 spel på round 4 där 5 av 10 spelare går vidare till finalen. Ganska hyfsade odds! Som jag förstår det så ska jag bygga tokens/poäng tills jag kanske har 10 inköp på round 5 och då lira kanske 2 eller 3 finaler för att sedan sitta och nöta på round 4 hela tiden. Är det någon som har erfarenhet av detta, hur ska jag agera? Vilken form av money management skall jag tillta? /CS Citera
Seriks Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 En gång lirade jag rounder 2 gånger Citera
Recommended Posts