Gå till innehåll

Rounders på Primanätverket


CSampaio

Recommended Posts

Har börjat spela rounders på prima och lyckades ta mig till final (round 5) ganska snabbt. Då uppenbarade det sig för mig att jag kan använda mina tokens/poäng och spela på lägre nivåer, exempelvis på round 3 och 4. När jag nått finalen har jag 605 tokens. Antingen spelar jag finalen, eller så kan jag lira två round 4 eller 4 round 3 osv. Då jag har garanterat en finalplats så känner jag att jag inte vill gambla bort dessa poäng på nivå 3 och 4 utan att ha ytterligare täckning.

 

Så istället tänkte jag köpa in mig för dollar på round 2 men det gick inte, utan jag var tvungen att använda mina tokens/poäng, men dessa vill jag ju spara! Så jag började nöta på round 1 i syfte att vinna 5 sådana och då få ett inköp till round 3 och försöka nå ytterligare en final och därmed ha 1210 poäng som skulle räcka till 4 spel på round 4 där 5 av 10 spelare går vidare till finalen. Ganska hyfsade odds!

 

Som jag förstår det så ska jag bygga tokens/poäng tills jag kanske har 10 inköp på round 5 och då lira kanske 2 eller 3 finaler för att sedan sitta och nöta på round 4 hela tiden.

 

Är det någon som har erfarenhet av detta, hur ska jag agera? Vilken form av money management skall jag tillta?

 

/CS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...