Gå till innehåll

Att ljuga om sin ålder?


Mikey

Recommended Posts

Tänkte bara höra för säkerhets skull om det finns någon risk att ljuga om sin ålder på online poker siter? Vissa kräver ju att man skall vara 21 år vilket jag är... om ett år :/

 

Finns det någon risk att trixa med sifforna lite osv? Tänkte sätta in Neteller, kan jag då använda min brors uppgifter för namn osv men sen använda min Neteller för att föra över pengar eller blir det knas då? Tack på förhand ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte några problem alls. Åldersgränserna är bara rekommendationer och ingenting du behöver bry dig om. (Är det svaret du ville höra?)

 

Det korrekta svaret är: ljug inte om din ålder. Inte lika kul, men sånt är livet. Håll dig borta från sajter som kräver att du är 21 tills du är just...21.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man använda eget neteller konto där man är under 21 och samtidigt regga i farsans namn på sidan, med hans telefonnummer och allt sådant.. Om han är med på det kan dom väl inte säga något. Är väl inget olagligt i att bara använda sonens neteller för överföring av pengar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...