Prislapp Postad 2 Maj , 2009 Rapport Share Postad 2 Maj , 2009 T-Rosenberg verkar inte särskillt stabil Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
avocado26 Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Nä det tycker jag sannerligen inte. Sen skulle jag önska att alla överaggro semi regs skall sluta springa så jävla bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prislapp Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Ballongen88 röker för mkt crack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
draft Postad 5 Maj , 2009 Rapport Share Postad 5 Maj , 2009 Fire_Steel är lite halvdan postflop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Vet att detta inte har direkt med tråden att göra. Men jag har nog störst chans att få svar här ändå. Är det någon som har tillgång till en handconverter för Holdem Manager (HEM)till B2B? Jag vet att det existerar en eftersom jag fick en länk (se nedan) där en spelare använder convert för att få det att fungera med HEM. Är det någon som har något liknande? jag betalar gärna en slant för en fungerade converter. Så alla tips om vart jag kan finna denna converter uppskattas. http://img2.abload.de/img/stressbxm6.jpg Skulle nog ge en bra slant för att få b2b att se ut sådär + att ha HEM till de. Hade gärna också betalat en slant =) Jag skulle utan tvekan betala 1k$ för att få det att se ut sådär. Om någon fixade det åt mig. Lite OT men då många verkade intresserade för ett tag sen så kan jag lägga upp här. Har själv gjort ett eget skin som jag kör med. Skulle även kunna skräddarsy precis efter era önskemål samt hjälpa till med installationen. PM mig om ni är intresserade. För att se stora bilder: http://www.netcode.se/b2bskin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
avocado26 Postad 7 Maj , 2009 Rapport Share Postad 7 Maj , 2009 Holdem Manager funkar ju till Entraction, behöver ingen konverter, eller du kanske bara menar modden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 7 Maj , 2009 Rapport Share Postad 7 Maj , 2009 Syftar bara på skinet såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frida007 Postad 5 Juni , 2009 Rapport Share Postad 5 Juni , 2009 Burebista,KNUT007 på NL100 tycker jag är svårspelade. F_ENZO, Marobouzo är grinders jag gärna har bredvid mig på bordet. NL50 har jag haft problem med Togger. Polson är sämst i världen, och andra grinders som Kluivert85 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lemiux Postad 17 Juni , 2009 Rapport Share Postad 17 Juni , 2009 Är det inte ganska tight å nitigt när man kommer till NL100-200? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baath Postad 18 Juni , 2009 Rapport Share Postad 18 Juni , 2009 Jag har inte spelat online sen förra sommaren då lira jag på laddies. Men dom hade så dåliga bonusar nu när man va gammal spelare så prova 24h. Är negativt överraskad över hur mkt grinders de är tycker de är jobbigt som fan med tableselection får typ byta bord hela tiden om man inte bara vill sitta med regs. lirar nl 200 och funderar på att byta site när jag spelat klart de här racet + bonusen. Men men trivs rätt okey med klienten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SyncMaster245 Postad 18 Juni , 2009 Rapport Share Postad 18 Juni , 2009 Några tankar kring regsen på nl 100?? Funderar på att ta klivet upp från nl50 så hjälp mig gärna lite på traven.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joel747 Postad 18 Juni , 2009 Rapport Share Postad 18 Juni , 2009 Åsikter om discopig och triplenut? Jag har bara spelat på B2B NL50 i en månad men springer på dem mest hela tiden tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cryddan Postad 18 Juni , 2009 Rapport Share Postad 18 Juni , 2009 Lite OT men då många verkade intresserade för ett tag sen så kan jag lägga upp här. Har själv gjort ett eget skin som jag kör med. Skulle även kunna skräddarsy precis efter era önskemål samt hjälpa till med installationen. PM mig om ni är intresserade. För att se stora bilder: http://www.netcode.se/b2bskin Hur mkt ska du ha för att jag ska få det att se ut sådär? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prislapp Postad 22 Juni , 2009 Rapport Share Postad 22 Juni , 2009 EgonOlsen, någon som har ett större sample på honom? Vinner han? Grindar jävligt mkt men tycker han har en bra suspekt stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baath Postad 23 Juni , 2009 Rapport Share Postad 23 Juni , 2009 egonolsen: Stor sample va väll å ta i men har en 4k händer på honom är en stor förlorare på min sample men skulle tro att han är en liten vinnare som gör mest pengar på race osv. 3bettar ganska mycket och 4bettar även endel . Spelar istor sett samma range händer oavsett vad motståndaren gjort innan är lite underligt men kanske funkar för honom. Ingen större koll på position och snor alldelles för lite på button mot blindsen. ganksa lätt att grinda ner skulle jag tro. Sammafattningsvis har jag han gärna vid mitt bord med ser upp lite med att göra för mycket moves på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prislapp Postad 23 Juni , 2009 Rapport Share Postad 23 Juni , 2009 Okej Jag har fått ungefär samma bild av honom. Och absolut ingen man ska bluffa, gör såna sjuka syner. Jag har 20k händer på honom där han är back €2.8k (NL200). Antar det bara är en tidsfråga tills han grindar lite lägre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
larrah Postad 23 Juni , 2009 Rapport Share Postad 23 Juni , 2009 Håller med er, han e lite lurig men inte speciellt vass.. Har mött Tallgolfer endel,nån som får grepp om honom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Torsten83 Postad 24 Juni , 2009 Rapport Share Postad 24 Juni , 2009 han är väl hyfsat stabil standard TAG imo har typ 5k händer med honom på nivån lite tilt varning emellan åt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasermaja Postad 24 Juni , 2009 Rapport Share Postad 24 Juni , 2009 Framförallt är TaIIgolfer sjukt run good imo. Stabil också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2009 Tjena alla grinders, är ganska ny på entraction. Har blivit ganska imponerad av spelnivån såhär långt, tuffa games, många regs som grindar mkt. Vad tycker ni om KvackenGoGo, kontra, Dick_Roth och TrattKatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2009 han är väl hyfsat stabil standard TAG imo har typ 5k händer med honom på nivån lite tilt varning emellan åt Du menar standard nit antar jag. 3betar lite mer än dom andra nitarna och är nog lite bättre än standard niten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2009 Tjena alla grinders, är ganska ny på entraction. Har blivit ganska imponerad av spelnivån såhär långt, tuffa games, många regs som grindar mkt. Vad tycker ni om KvackenGoGo, kontra, Dick_Roth och TrattKatt? ? Alltså alla ni som svarat.......................... TOMTAR! Har spelat 300k händer på b2b NL50 DENNA månaden & jag kan lova att du ALDRIG får in det bra där med TT.... Det är en skrämmande snabb blixtfold. Fi lirar 16/11/1,8 över 7k händer & jag kan sätta mitt liv på att hans range här inte är lösare än JJ+,AhQh,AhKh,..., Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2009 Tjena alla grinders, är ganska ny på entraction. Har blivit ganska imponerad av spelnivån såhär långt, tuffa games, många regs som grindar mkt. Vad tycker ni om KvackenGoGo, kontra, Dick_Roth och TrattKatt? KvackenGoGo:Bland det bättre imo kontra:hatar möta honom men tror inte han är så jättebra. Dick_Roth: Nivå? Trattkatt: Ganska nittig fisk imo Vad tycker du själv om dem? outar du nick lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JENZOER Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2009 Tjena alla grinders, är ganska ny på entraction. Har blivit ganska imponerad av spelnivån såhär långt, tuffa games, många regs som grindar mkt. Vad tycker ni om KvackenGoGo, kontra, Dick_Roth och TrattKatt? Tycker de flesta du nämner är ganska standard regulars... kvacken litre bättre, kontra och dick_roth lite sämre IMO. Vad tycker ni om spelare som bob9798 (tighats av alla?), SuperHuman, milan0 ? De 2 sistnämnda betydligt aggresivare än bob iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2009 Tycker de flesta du nämner är ganska standard regulars... kvacken litre bättre, kontra och dick_roth lite sämre IMO. Vad tycker ni om spelare som bob9798 (tighats av alla?), SuperHuman, milan0 ? De 2 sistnämnda betydligt aggresivare än bob iaf... Bob9798 är semispew och ganska bra. Superhuman är väl inte direkt värde men ganska lättspelat. Milan0 är lätt att köra över och allmänt skön att ha vid bordet imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts