Sladdafan Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Ni har ganska mycket rebuys men väldigt sällen med någon garanterad prispott. Har spelat 10k gtd $11-rebuy och tillome 15k gtd $11-rebuy men det är kanske max 5-6 gånger ni har kört dessa och det var inget övervärde i de jag har spelat. Skulle gärna se dessa oftare då det är väldigt svårt att få iihop lite folk till rebuytuneringarna. Kanske tillome testa en $22 rebuy? Vidarebefodra till ledningen tack! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fozzilman88 Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Jag håller med. Är det något som ni verkligen kan bli bättre på så är det turneringarna. Sätt ut lite guarantee-turrar, det kommer dra folk även om det inte bli något övervärde.. Som det är nu så har ni bl. a en 5dollars rebuy med 3000dollar garanterat där det nästan alltid blir över 6000 i prispott.. En daglig 20dollars rebuy med 20k gtd och en 50dollars 10k hade smakat mumma.. iaf jag hade spelat dom varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Ni har ganska mycket rebuys men väldigt sällen med någon garanterad prispott. Har spelat 10k gtd $11-rebuy och tillome 15k gtd $11-rebuy men det är kanske max 5-6 gånger ni har kört dessa och det var inget övervärde i de jag har spelat. Skulle gärna se dessa oftare då det är väldigt svårt att få iihop lite folk till rebuytuneringarna. Kanske tillome testa en $22 rebuy? Vidarebefodra till ledningen tack! =) Hur skall detta inte kunna gå hem hos ledningen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 30 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2008 Hur skall detta inte kunna gå hem hos ledningen De e svårt när det inte är någon garanterad prispott = inte lika kul o spela. Sätter de en GTD så blir de folk ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kurtkatt Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 veeerkligen, grrts på rebuysen skulle göra susen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 17 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 veeerkligen, grrts på rebuysen skulle göra susen. Va ju 10k gtd 11 rebajj igår. 700+pers me o 19k i potten så de gör en sjuk skillnad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kurtkatt Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2008 elle hur, dom utan grrts kommer sällan över 100pers liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 18 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2008 elle hur, dom utan grrts kommer sällan över 100pers liksom Njet de har nog fan allri hänt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts