Gå till innehåll

Tuneringsönskemål

Sladdafan

Recommended Posts

Ni har ganska mycket rebuys men väldigt sällen med någon garanterad prispott. Har spelat 10k gtd $11-rebuy och tillome 15k gtd $11-rebuy men det är kanske max 5-6 gånger ni har kört dessa och det var inget övervärde i de jag har spelat. Skulle gärna se dessa oftare då det är väldigt svårt att få iihop lite folk till rebuytuneringarna.

Kanske tillome testa en $22 rebuy?

Vidarebefodra till ledningen tack! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med. Är det något som ni verkligen kan bli bättre på så är det turneringarna. Sätt ut lite guarantee-turrar, det kommer dra folk även om det inte bli något övervärde.. Som det är nu så har ni bl. a en 5dollars rebuy med 3000dollar garanterat där det nästan alltid blir över 6000 i prispott.. En daglig 20dollars rebuy med 20k gtd och en 50dollars 10k hade smakat mumma.. iaf jag hade spelat dom varje dag.

Länk till kommentar

Ni har ganska mycket rebuys men väldigt sällen med någon garanterad prispott. Har spelat 10k gtd $11-rebuy och tillome 15k gtd $11-rebuy men det är kanske max 5-6 gånger ni har kört dessa och det var inget övervärde i de jag har spelat. Skulle gärna se dessa oftare då det är väldigt svårt att få iihop lite folk till rebuytuneringarna.

Kanske tillome testa en $22 rebuy?

Vidarebefodra till ledningen tack! =)

Hur skall detta inte kunna gå hem hos ledningen

Länk till kommentar

• 3 weeks later...