eurythmech Postad 30 September , 2008 Rapport Postad 30 September , 2008 Hej. Jag har ett brev jag ska skicka idag och senast idag. Eller rättare sagt, adressaten kräver av mig att det är poststämplat senast idag. Då är frågan, om jag lägger det på en vanlig gul låda i eftermiddag, poststämplas den då i någon form av sorteringsprocess redan ikväll, eller får den datumet 1/10? Jag måste veta, för om det finns tvivel på att gul låde-metoden fungerar för mig måste jag personligen lägga brevet i adressatens egna postlåda ute i Härkeböle, typ. Det är inte lika kul som att gå 100 meter. Citera
gdaily Postad 30 September , 2008 Rapport Postad 30 September , 2008 Hej. Jag har ett brev jag ska skicka idag och senast idag. Eller rättare sagt, adressaten kräver av mig att det är poststämplat senast idag. Då är frågan, om jag lägger det på en vanlig gul låda i eftermiddag, poststämplas den då i någon form av sorteringsprocess redan ikväll, eller får den datumet 1/10? Jag måste veta, för om det finns tvivel på att gul låde-metoden fungerar för mig måste jag personligen lägga brevet i adressatens egna postlåda ute i Härkeböle, typ. Det är inte lika kul som att gå 100 meter. Gå in på ett postkontor och be de stämpla medan du ser på Citera
eurythmech Postad 30 September , 2008 Författare Rapport Postad 30 September , 2008 Jag tänkte den tanken, men sen började jag fundera på om postkontor ens finns längre. Men det gör dom ju, jag har sett några i år. Med lite tur finns ett ganska nära. Citera
ypsil0n Postad 30 September , 2008 Rapport Postad 30 September , 2008 Jag tänkte den tanken, men sen började jag fundera på om postkontor ens finns längre. Men det gör dom ju, jag har sett några i år. Med lite tur finns ett ganska nära. http://www.posten.se/soktjanst/sok_postkontor/sok_servicestallen.jspv Citera
Recommended Posts