GruGloG Postad 6 November , 2008 Författare Rapport Postad 6 November , 2008 Någon som vill spela Hu/3/4-handat ikväll ? Har vansinnigt tråkigt... Citera
KebabKlas Postad 6 November , 2008 Rapport Postad 6 November , 2008 Kan med tänka mig att vara med och lira någon dag. Fast min budget för livespel är inte den största, så 2/4 och 5/5 är lite för högt för mig;) Men skriv gärna om ni ska spela lägre eller om ni kör S&G med rimligt inköp någon gång:) Citera
Jennez Postad 6 November , 2008 Rapport Postad 6 November , 2008 Jag kör gärna imorgon. Kan dock inte vara värd. 5-5 cg plz. Citera
HSvensson Postad 6 November , 2008 Rapport Postad 6 November , 2008 Jag kör gärna imorgon. Kan dock inte vara värd. 5-5 cg plz. 2.5 / 5 eller 5 / 5 låter ju lagom (max för min del). Jag kan dock inte förrän nästa helg typ ^^ Men då är jag säkert sugen =) Citera
Jagged Postad 6 November , 2008 Rapport Postad 6 November , 2008 Kanske blir Cosmopol imorgon, annars kanske kanske kanske kanske (betoning på kanske) jag kan vara värd imorgon. Men jag är nog sugen på spel i vilket fall. Men jag skriver imorgon hur det blir. Citera
GruGloG Postad 6 November , 2008 Författare Rapport Postad 6 November , 2008 Jag kan vara värd imorgon (eller idag blir det väl), om intresset finns. 5/5 cg låter lysande. Med lite bättre uppslutning än sist så blir det alldeles förträffligt tror jag. Citera
HSvensson Postad 6 November , 2008 Rapport Postad 6 November , 2008 Jag kan vara värd imorgon (eller idag blir det väl), om intresset finns. 5/5 cg låter lysande. Med lite bättre uppslutning än sist så blir det alldeles förträffligt tror jag. Hur många var ni sist? Hur länge spelade ni etc? Citera
Jennez Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 Imorgon it is då. 5-5 hos Gruglog. Tid? Kommer ganska säkert två pers. Citera
GruGloG Postad 7 November , 2008 Författare Rapport Postad 7 November , 2008 Hur många var ni sist? Hur länge spelade ni etc? Vi var tre så vi spelade ungefär... 0 minuter . Skulle varit betydligt fler. Imorgon it is då. 5-5 hos Gruglog. Tid? Kommer ganska säkert två pers. Jag kan när som, med reservation för att jag kommer ha en mysig bakfylla att ta hand om hela dagen, men jag antar att ingen tänkte sig speciellt oortodoxa tider? Citera
Jennez Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 Ok GruGloG, jag vet att du är för ung för att ha gjort lumpen så jag tar befälet över det här nu. Kl 19.00 ikväll börjar liret hemma hos GruGloG på Stora Södergatan. För anmälan och exakt adress kontakta GruGloG via numret i första inlägget. Spelet är No Limit Texas Hold'Em med mörkar på 5-5 kr. Maxinköp 500 kr och minimuminköp 200 kr Slut. Frågor? Verkställ! Edit: skriv gärna här i tråden om ni ämnar komma så att alla får ett hum om hur många vi blir. Citera
GruGloG Postad 7 November , 2008 Författare Rapport Postad 7 November , 2008 Ok GruGloG, jag vet att du är för ung för att ha gjort lumpen så jag tar befälet över det här nu. Kl 19.00 ikväll börjar liret hemma hos GruGloG på Stora Södergatan. För anmälan och exakt adress kontakta GruGloG via numret i första inlägget. Spelet är No Limit Texas Hold'Em med mörkar på 5-5 kr. Maxinköp 500 kr och minimuminköp 200 kr Slut. Frågor? Verkställ! Edit: skriv gärna här i tråden om ni ämnar komma så att alla får ett hum om hur många vi blir. Oavsett hur gammal jag vore så skulle jag inte ha gjort lumpen . Men det ser väl fint ut, bara att komma hit ikväll nu folk! Nu kan jag ställa i ordning ordentligt också till skillnad mot förra gången . Citera
Jennez Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 Lite kort varsel antagligen men jag tar med lite brädspel (och sprit) in case vi blir för få för poker. Citera
Jagged Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 Jag kommer antagligen ifall jag ser att det blir folk! Annars så åker jag annanstans. Så lyssna på befälhavare Jennez och skriv upp er.... Citera
Braindead Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 då är jag också lite feg säger jag kommer om de kommer folk så är det 4 eller 5 st hittils? Citera
Jennez Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 Fem st hittills. Nu börjar det arta sig. Femhandat funkar ju. Edit: Ev. en sjätte också som skulle återkomma med besked. Citera
GruGloG Postad 7 November , 2008 Författare Rapport Postad 7 November , 2008 Fem st hittills. Nu börjar det arta sig. Femhandat funkar ju. Edit: Ev. en sjätte också som skulle återkomma med besked. Låter lysande! Det kan bli så att någon får sitta i en datorstol eller dylikt, hoppas ingen misstycker . Citera
Jennez Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 Låter lysande! Det kan bli så att någon får sitta i en datorstol eller dylikt, hoppas ingen misstycker . Pax för datorstolen! Har du duk? Citera
GruGloG Postad 7 November , 2008 Författare Rapport Postad 7 November , 2008 Pax för datorstolen! Har du duk? Ingen som är tillräckligt stor för mitt runda bord. Vågar jag hoppas på att du har en überduk? EDIT: Man kan använda min duk i nödfall, fast då är det nästan bättre utan duk alls. Citera
Jennez Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 Vågar jag hoppas på att du har en überduk? Japp, det har jag. Måste dock veta om Jagged & co verkligen kommer. Det hänger ju liksom på er. Skriv hur ni gör i tråden asap plz. Citera
GruGloG Postad 7 November , 2008 Författare Rapport Postad 7 November , 2008 Japp, det har jag. Måste dock veta om Jagged & co verkligen kommer. Det hänger ju liksom på er. Skriv hur ni gör i tråden asap plz. Jag har skickat iväg ett sms till båda pojkarna. I skrivande stund fick jag ett ja från Braindead så då är vi minst fyra väl? Bara att hoppas på mr.jagged. Citera
Jennez Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 Ok! Då är det game on! Ses där gossar! Citera
valterego Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 Om jag faxar över en femhunching, kan du fjärrspela åt mig, Jens? Citera
GruGloG Postad 8 November , 2008 Författare Rapport Postad 8 November , 2008 Blev ju en ganska diger skara till slut . Trevlig tillställning allt som allt tycker jag även om hastigheten mellan givarna inte var den högsta av diverse anledningar . Mitt eget spel var dock så dåligt att jag inte riktigt vet vad jag skall säga, men det det gladde ju andra desto mer... Detta får vi göra om imo! Citera
Jennez Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Blev ju en ganska diger skara till slut . Trevlig tillställning allt som allt tycker jag även om hastigheten mellan givarna inte var den högsta av diverse anledningar . Mitt eget spel var dock så dåligt att jag inte riktigt vet vad jag skall säga, men det det gladde ju andra desto mer... Detta får vi göra om imo! Måste ju få revansch för fan! Varför kunde ingen-jävla-ting få stå? Citera
Jennez Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Om jag faxar över en femhunching, kan du fjärrspela åt mig, Jens? Du ska nog vara glad för att du klarade dig undan den dealen. Du hade blivit utdragen och fått uppleva helvetets alla kval multiplicerat med fyra (=antal gånger jag blev utdragen när jag var all in med bästa handen). Citera
Recommended Posts