striker Postad 27 September , 2008 Rapport Postad 27 September , 2008 Hej Jag undrar vad det finns för olika program till B2B att använda sig utav? Vad jag förstått så är det lite komplicerat med B2B(?). Med program menar jag där man kan imoprtera HH och få livestats plus betscript osv. Allt är av intresse. mvh Citera
STO Postad 27 September , 2008 Rapport Postad 27 September , 2008 Hej Jag undrar vad det finns för olika program till B2B att använda sig utav? Vad jag förstått så är det lite komplicerat med B2B(?). Med program menar jag där man kan imoprtera HH och få livestats plus betscript osv. Allt är av intresse. mvh betscript? Citera
striker Postad 27 September , 2008 Författare Rapport Postad 27 September , 2008 betscript? Vet inte vad det kallas men så att man kan använda tangenterna när man ska betta pot osv. I denna tråd är det ju till SVS men jag undrar ifall det finns till B2B; http://pokerforum.nu/forum/studier/47411-script-ahk-foer-svs-nl.html Citera
Hallqvist Postad 27 September , 2008 Rapport Postad 27 September , 2008 PT2 med GT+ funkar fint Citera
Recommended Posts