ebla Postad 24 September , 2008 Rapport Postad 24 September , 2008 Jag undrar om det finns några sköningar här på pf som använder sig av fondmarknaden.se och vad dom tycker om tjänsten? Jag är sugen på att spara undan lite i fonder men är tämligen oinsatt. Citera
ackeman Postad 24 September , 2008 Rapport Postad 24 September , 2008 Jag har precis avslutat mitt konto där. De lyckades strula till överföringen av mina fonder till avanza, och glömde att föra över mina likvida medel. Min sista uppfattning av dem är därför dålig. Kör avanza istället. Om fondmarkanden är en Volvo är avanza en Porsche. Citera
lok123 Postad 24 September , 2008 Rapport Postad 24 September , 2008 Ja, Avanza är schysst. Da har du möjlighet att investera i aktier och ha sparkonto ocksa. Dessutom har dom ett väldigt bra utbud av fonder ocksa. Citera
Mr Zero Postad 24 September , 2008 Rapport Postad 24 September , 2008 Har använt mig av dom i ett par år utan problem. Citera
Recommended Posts