Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 56
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

Apelsinjuice, Brämhults eller Tropicana beroende på vad man är sugen på. Brämhults är syrligare.

Sedan bör man sova när man börjar bli trött för att vara pigg och redo för att grinda nästa dag också.

Postad

köp 2 stora baguetter, fyll dom med tomat, ost, skinka och gurka. Dela dom på mitten. Paff så har du 4 påfyllningar till magen. Sen kan du köpa cola. Har du en kaffekokare är det ju bra oxå. Annars går det ju lika bra med ett flak powerkings.

Godis är alltid bra. Gott att ha nåt att tugga på när man blir lite småhungrig. Köpa lite jalla youghurts oxå. Dom kan du dricka till baguetterna.

Så det va lite av mina tips :D

Postad

Kaffe funkar ju för de flesta. Själv så pissar jag stup i kvarten av det, och det är ju inte bra. Har alltid en banan brevid mig under långa grindperioder. Har även testat efedrin under grinden, riktigt jävla bra för att hålla koncentrationen uppe under långa perioder!

Postad
Apelsinjuice, Brämhults eller Tropicana beroende på vad man är sugen på. Brämhults är syrligare.

Sedan bör man sova när man börjar bli trött för att vara pigg och redo för att grinda nästa dag också.

Oh juice såklart, tack!

köp 2 stora baguetter, fyll dom med tomat, ost, skinka och gurka. Dela dom på mitten. Paff så har du 4 påfyllningar till magen. Sen kan du köpa cola. Har du en kaffekokare är det ju bra oxå. Annars går det ju lika bra med ett flak powerkings.

Godis är alltid bra. Gott att ha nåt att tugga på när man blir lite småhungrig. Köpa lite jalla youghurts oxå. Dom kan du dricka till baguetterna.

Hehe flaket har jag redan då jag inte dricker kaffe, baguetterna låter ju skitgott istället för någon mikrolasange med broskköttfärs. Tack :)

Fler tips är fortfarende välkomna, har ett par jobbiga dar framför mig :)

Postad
Kaffe funkar ju för de flesta. Själv så pissar jag stup i kvarten av det, och det är ju inte bra. Har alltid en banan brevid mig under långa grindperioder. Har även testat efedrin under grinden, riktigt jävla bra för att hålla koncentrationen uppe under långa perioder!

Vad är detta då?

Postad
Vad är detta då?

Google is your friend. Är du idrottare på hög nivå bör du inte ta efedrin under sessionerna då det klassas som doping inom idrotten. Tror nog inte det är så smart idé att ta det annars heller(?). Inte så insatt i biverkningararna.

Det där med baguetten lätt jävligt bra och gott nu när man är hungrig.

Är det ingen som kör med energidrycker? Jag känner själv att jag tänker mkt bättre om jag tar en Red Bull innan/under sessionen.

Postad
Vad är detta då?

Prestationshöjande ämne som använts mycket genom åren i bantningspreparat, hostmedicin och astmamedicin. Är inte lagligt att sälja längre, men inte svårt att få tag på. Används av en hel del studenter för att orka plugga.

Postad

Biverkningar för Efedrin

Efedrin rapporteras kunna ge flera tillfälliga biverkningar som ökad nervositet, humörsvängningar, huvudvärk, andningssvårigheter, minskad sexlust, hårförlust och impotens, för att nämna några utav biverkningarna. Andra kortvariga och långvariga biverkningar av efedrin kan förekomma och vi rekommenderar att du kontaktar din läkare för mer information.

*http://anabola.se/deff/efedrin.htm

Postad
Okej dags för ett par dagar långa grinddagar.

Så hjälp mig nu PF-are vad dricker och äter ni för att hålla ut och stay awake?

Skriv din inköpslista till vad man bör köpa inför grinden!

/Red

Skaffa en snäll go flickvän/fru/mamma som passar upp dej under grindperioderna. Funkar bra så länge dom inte pratar för mycket. Det är nöten 8-).

Postad
Är det du på bilden?

Ja det är jag.

Biverkningar för Efedrin

Efedrin rapporteras kunna ge flera tillfälliga biverkningar som ökad nervositet, humörsvängningar, huvudvärk, andningssvårigheter, minskad sexlust, hårförlust och impotens, för att nämna några utav biverkningarna. Andra kortvariga och långvariga biverkningar av efedrin kan förekomma och vi rekommenderar att du kontaktar din läkare för mer information.

Ja bieffekterna är väldigt individuella. Personligen så får jag ökad nervositet och lite mindre sexlust. Men vad gör det under grinden, det är ju trots allt bara temporärt. Sen självklart sömnsvårigheter om man tar det för nära läggdags.

Postad
Google is your friend. Är du idrottare på hög nivå bör du inte ta efedrin under sessionerna då det klassas som doping inom idrotten. Tror nog inte det är så smart idé att ta det annars heller(?). Inte så insatt i biverkningararna.

Det där med baguetten lätt jävligt bra och gott nu när man är hungrig.

Är det ingen som kör med energidrycker? Jag känner själv att jag tänker mkt bättre om jag tar en Red Bull innan/under sessionen.

Är knappast idrottare, ett par år med datorn som "jobb" har sina nackdelar..:)

Har ett flak powerking hemma som lär ingå i det jag har till grinden nu, men man pallar ju 1, max 2.

Prestationshöjande ämne som använts mycket genom åren i bantningspreparat, hostmedicin och astmamedicin. Är inte lagligt att sälja längre, men inte svårt att få tag på. Används av en hel del studenter för att orka plugga.

Biverkningar för Efedrin

Tack, men känns lite overkill :)

Dessutom är ju inte biverkningarna dom bästa när man spelar poker med ökad nervositet, humörssvängingar, huvudverk osv.

Skaffa en snäll go flickvän/fru/mamma som passar upp dej under grindperioderna. Funkar bra så länge dom inte pratar för mycket. Det är nöten 8-).

Jo problemet är väll att min egen flickvän också spelar så när jag spelar, då spelar hon :(

Man kan säga att att efedrin är steget efter kaffe. Kaffe->efedrin->amfetamin.

En riktig låg dos amfetamin är nog det bästa om man vill hålla sig vaken och alert. Lycka till med knarkandet.

Haha tror nog jag avstår faktiskt.

Postad

en välfylld kyl där du kan ha som uppgift att när du börjar bli lite åt hållet "nu vill jag egentligen inte spela längre... är nöjd med pluset men spelar ändå"... gå till kylen och vara lite uppfinningsrik och slänga ihop något och äta.

Avnjut det till senaste prisonbreak och därefteråt lär du vara riktigt sugen på att kasta dig tillbaka in i actionen...

Detta gäller ÄVEN när du känner du runnar dåligt och är påväg mot tilten/steamen... då kan träning vara något istället för att äta då du behöver aggressionerna ur dig.. Nu är detta inte direkt tillbehör men jag försöker följa dessa 'tips' i regel.

En välfylld kyl gör också att du kan dra en snabb runda och sätta ihop en riktigt god macka med ett glas juice.... Att kontinueligt sätta i dig energi genom att småäta småvettiga saker istället för godis och liknande är nog en av de bättre sätten att hålla dig alert, plus med daglig motion så kommer du skala av dig ett kilo eller två om du har en ganska regelbunden kost med som sagt vettig mat. (mörkt bröd etc)

Kaffe är ju ett hett tips till din macka annars, brukar jag köra på.

edit: äta ofta och mindre portioner har då gjort wonders för mig iaf...käkade 1-2 ggr om dagen förr och rejäla portioner vilket gjorde att jag hade huvudvärk många timmar av grindsessionerna totalt under en månad.. det märktes i resultaten......

Postad
Biverkningar för Efedrin

Enda jag kan skriva under på av all den där rappakaljan är minskad sexlust, eller snarare nedsatt sexförmåga. Precis samma fenomen som med amfettamin, dvs tjackballe.

Postad

Baugetter är fan guds gåva.