Bubblan Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Igår spelade jag 10 SnGs på Ongame och idag skulle jag kolla på sharkscope.com hur min kurva ser ut men inget av dom senaste 10 gamesen har kommit med av någon anledning. Vet någon ifall sharkscope har legat nere igår eller om det är några uppdateringar på gång eller om det helt enkelt bara går ovanligt långsamt för dom att få in resultaten? Citera
Illvillja Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Jag tror att de e strul med ongame. För inga av mina games från igår e med heller, och det strulade på ongame då. Strular fortfarande på ongame dock, min $50 turbo försvann bara från lobbyn utan att jag fick refund eller spelade den. Citera
Bubblan Postad 23 September , 2008 Författare Rapport Postad 23 September , 2008 Åfan vilket skit! Jag som hade en så bra kväll igår och ökade på min ROI ... Man kan ju hoppas att dom kommer in i efterhand eller något iaf Citera
Illvillja Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 De behöver inte bokföra mitt resultat senaste 2 dagarna... Citera
Recommended Posts