MassLuck Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Hej! spelar ungefär 5 timmar varje dag på 4 bord på 0.25/0.50$ vilken rb erbjudande skulle passa bäst för detta så det blir lönsamt? 1.Average Contributed 2.Weighted Contributed 3. Dealt - rake tack på förhand! Citera
neesco Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Beror på din spelstil, men kör på weighted om du inte är för nittig.. Citera
MassLuck Postad 23 September , 2008 Författare Rapport Postad 23 September , 2008 nittig? kör lös aggro Citera
DrRoland Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 För folk som backar rakt ut är vägt contributed överlägset bäst. Citera
brolija Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Haha skönt DrRoland Massluck: Lös Aggro kan omöjligt fungera på NL50 FR? Isf är jag mäkta imponerad. Antar att du kör FR eftersom SH med Lös Aggro stil blir FÖR mycket med 4 bord. Citera
Pepperpum Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Haha skönt DrRoland Massluck: Lös Aggro kan omöjligt fungera på NL50 FR? Isf är jag mäkta imponerad. Antar att du kör FR eftersom SH med Lös Aggro stil blir FÖR mycket med 4 bord. Varför är det omöjligt? Citera
brolija Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 För att det sitter otroligt många dåliga spelare som synar ner allt. Samt att det är sån rörelse på borden, nya spelare dyker upp hela tiden, vilket gör att man som lös aggro aldrig vet om det är en calling station eller en TAG man möter. Så är liret på Ongame iaf, sen vet jag inte hur det är på övriga nätverk. Citera
Pepperpum Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Jo, det är ju sant som det är sagt. Men notes är ju aldrig fel. Citera
brolija Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Har man notes eller en hum om spelarna vid bordet kan man med all säkerhet lira lös aggro, det är ju trotts allt kanske den mest framgångsrika stilen om man behärskar den. Men fungerar stilen på ett 10 bord där det sitter 4 man har notes på, 3 randoms samt 2 skottare från NL10? Citera
Recommended Posts