Gå till innehåll

WCOOP Main event rail


papiPope

Recommended Posts

Reagerade också på det. Hade jag varit ckingusc hade jag bett om Xk extra av liberace som var beredd att ge upp en massa mer. Han är ju den enda som inte bett om något extra.

 

Störtsjukt att ingen tar för sig, rör sig trots allt om 100k, de kanske till och med kunde plockat lib på 100k till. AJK insåg ju att det var free money till slut och fick 30k till men varför begär han inte 100 eller åtminstone 50k... Lär ju få ja oavsett, ingen som ger upp dealen där...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 337
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Har de fått hjärnblödning eller är det jag som är trög?.. Säger chippien att han kan ge 300k och de andra nöjer sig med att ta 200 av dessa? Låter som vanvett imo....

 

LOL, tänkte också på det, sanslöst!

 

För övrigt tycker jag ingen gjorde en bra deal förutom chippien.

fick han 1.375 och spela för 200k med ett förstapris på 1.7?

 

Jag menar 525 var dom garanterade, lika bra att gå för segern då ju imo..,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch, Får inte LIberace fortfarande en bra deal? Den känns otroligt profitabel iaf..

 

Tycker också det saknas inte många K och om han går och vinner får han ju ändå strax udner 1,6 istället för 1,7 så måste ju vara som en dröm att ha 1,4 garanterat redan.

 

Känns dock nu som de vart lite tråkigare o kolla på, men är väll ändå dags för sängen så man får ligga i den och kolla tills man somnar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL, tänkte också på det, sanslöst!

 

För övrigt tycker jag ingen gjorde en bra deal förutom chippien.

fick han 1.375 och spela för 200k med ett förstapris på 1.7?

 

Jag menar 525 var dom garanterade, lika bra att gå för segern då ju imo..,

 

håller nog med om att chippien gjorde bäst deal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL, tänkte också på det, sanslöst!

 

För övrigt tycker jag ingen gjorde en bra deal förutom chippien.

fick han 1.375 och spela för 200k med ett förstapris på 1.7?

 

Jag menar 525 var dom garanterade, lika bra att gå för segern då ju imo..,

 

AJKHoosier1 gjorde en bra deal också. ShoesRDurrty måste vara full eller hög. Sämsta dealen av en spelare jag sett.

 

Hade jag varit någon av de andra hade jag aldrig gett AJKHoosier1 en dollar efter det han skrev i chatten. Så jävla bra är han inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AJKHoosier1 gjorde en bra deal också. ShoesRDurrty måste vara full eller hög. Sämsta dealen av en spelare jag sett.

 

Hade jag varit någon av de andra hade jag aldrig gett AJKHoosier1 en dollar efter det han skrev i chatten. Så jävla bra är han inte.

 

Tycker de va extra kul att han inte begär mer när dom skriver i princip ja det finns 100k till för någon som vill ha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

StaffBryanS [Host]: AJKHoosier1: $782,542

StaffBryanS [Host]: ShoesRDurrty: $801,153

 

Vad tänker egentligen ShoesEDurrty???

 

Total katastrof, de får väl ändå köra någon deal som typ 30% chair 70% chips eller något så det blir rättvist? SOm det var från början med typ 1.6M$ garanterat till liberace är ju larvigt...

 

AJKHoosier1 gjorde en bra deal också. ShoesRDurrty måste vara full eller hög. Sämsta dealen av en spelare jag sett.

 

Hade jag varit någon av de andra hade jag aldrig gett AJKHoosier1 en dollar efter det han skrev i chatten. Så jävla bra är han inte.

 

Förstår honom till 100%, när alla förutom Markush är något sjukt veka i diskussionen så är det ju bara att roffa åt sig. Liberace delade ju typ ut tills alla var nöjda, de andra som är tröga att de inte ens försöker argumentera för sig själva. Snäll och omtänksam kan man vara när det inte gäller 100ktals $$.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AJKHoosier1 gjorde en bra deal också. ShoesRDurrty måste vara full eller hög. Sämsta dealen av en spelare jag sett.

 

Hade jag varit någon av de andra hade jag aldrig gett AJKHoosier1 en dollar efter det han skrev i chatten. Så jävla bra är han inte.

 

Jag kan för lite om turneringspoker och dealmaking.

Men hade Rebonius tagit 750k där, med 525 garanterat?

Jag gissar att Reb hade gått för segern och tyckt sig ha en tillräcklig edge :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan för lite om turneringspoker och dealmaking.

Men hade Rebonius tagit 750k där, med 525 garanterat?

Jag gissar att Reb hade gått för segern och tyckt sig ha en tillräcklig edge :mrgreen:

 

Såg bara lite sådär halvt eftersom jag spelade samtidigt.

Kändes iallafall som att chippien gjorde bra deal, och delar väl Cassanos åsikt lite angående att dom tror att AJK skulle ha sick edge. Det är så sjukt mycket flyt och tajming inblandat här så ingen kan ha överdriven edge. Variansen är ju sjukt hög dock.

Förstår inte riktigt hur chippien var så öppen med att han gav bort pengar, men ännu sjukare var ju att ingen av de andra verkade gilla pengar :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Total katastrof, de får väl ändå köra någon deal som typ 30% chair 70% chips eller något så det blir rättvist? SOm det var från början med typ 1.6M$ garanterat till liberace är ju larvigt...

 

 

 

Förstår honom till 100%, när alla förutom Markush är något sjukt veka i diskussionen så är det ju bara att roffa åt sig. Liberace delade ju typ ut tills alla var nöjda, de andra som är tröga att de inte ens försöker argumentera för sig själva. Snäll och omtänksam kan man vara när det inte gäller 100ktals $$.

 

Sa bara vad jag hade gjort (med liberaces marker då såklart). Han utgör ju inget hot alls med 3,4m stack.

 

Klart det var smart gjort av honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg bara lite sådär halvt eftersom jag spelade samtidigt.

Kändes iallafall som att chippien gjorde bra deal, och delar väl Cassanos åsikt lite angående att dom tror att AJK skulle ha sick edge. Det är så sjukt mycket flyt och tajming inblandat här så ingen kan ha överdriven edge. Variansen är ju sjukt hög dock.

Förstår inte riktigt hur chippien var så öppen med att han gav bort pengar, men ännu sjukare var ju att ingen av de andra verkade gilla pengar :S

 

Jo det är klart, AJK hade väl typ 20 BB och då har väl ingen nån direkt edge.

Och han fick ju faktiskt 250k extra jämfört med garanterade 5te platsen.

Det är väl typ 2 vinster i sunday warmup eller nåt.

 

Men ändå, ta 780 när man är garanterad 530. När man har spelat i 30 timmar hade jag personligen gått för segerchecken på 1.7 miljoner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sa bara vad jag hade gjort (med liberaces marker då såklart). Han utgör ju inget hot alls med 3,4m stack.

 

Klart det var smart gjort av honom.

 

Hade inte gett honom mycket alls där, men det är svårt att sitta här och argumentera. Antagligen skulle jag nog ge honom en del för att säkra $1.4M.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt svårt det där med dealläge när det rör sig om dessa summor.

5:e plats gav $550K.

 

Säg att man är i Liberace situation och dem säger först $1,6M. Som såklart ingen vill gå med på. Istället för att riskera att ingen deal görs och jag har otur och bustar som femma hade jag också kunnat tänka mig att ge bort $300K för att försäkra mig om att det blir en deal. Sen om det är dåligt eller ur EV perspektiv eller ej det bryr jag mig inte om i det läget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...