Gå till innehåll

stäng


heltoker

Recommended Posts

Detta är ett semidriv. Jag är packad och har semitänkt på att ha en semidagbok på detta underbara fisksemiforym.

 

spelar vanligtvis 10/20 på svs (nickar NickLeeson) men skall byta site eftersom att svs suger fittsemidase (vilket alla vet vid det här laget)

 

Jag har fram tills nu bluffat omogenhet. Jag är egentligen en välutbildad ung man med framtiden framför sig. kram.

 

 

ska som sagt byta site.

 

Känner Sturedenstore (semifet)

 

käften.

 

semiälskar er <3<3<3<3<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 193
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Alright..

 

Skulle vilja be någon snäll moderator eller bara vanlig random rullstolsburen tandhygienist att stänga denna dagbok en vecka (tidernas snabbaste dagbokslåsning?) eftersom att jag har tagit ut hela rullen från svs och kommer att återuppta spelandet på någon dollarsite först om en vecka.

 

Lite löjligt kanske men jag var som sagt semifull igår och borde egentligen väntat en vecka innan denna dagbok startades upp.

 

 

Tre anledningar till att vänta till nästa veckas avsnitt av heltokers dagbok:

 

1. Jag nickade HNIC på svs som många redan listat ut och om en vecka får alla nötgrinders här på sidan en chans att kasta dynga åt mitt håll.

 

2. Jag är en ensamstående tvåbarnsfarsa så alla tips gällande rallyVM etc tas emot med öppna armar.

 

3. Jag skall, med två semipokerkompisar, resa till Australien om 20 dagar (flygresan ej bokad!) och gneta runt där i nån månad.

 

4. Jag ogillar pokerspelande bönder från boden som efter många om och men insett att de egentligen är rätt dåliga och därför valt att gå ner i nivå. Inga namn nämnda.

 

 

-Men det där var ju fyra anledningar ju din lilla heltoker.

-Ja, det var det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
whats up guys?

 

Kommer lite senare ikväll med fakta om mig som person osv samt lite hhs. Kan bli askul

 

Är riktigt besviken på dig.. Att jag måste avslöja min briljanta spiral eftersom du är så fruktansvärt seg.. Hur kan du inte ha kommenterat att jag inte har kommenterat det här skräpet du kallar dagbok?

 

Anywayz, hoppas du semigular..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...