Haslo Postad 20 September , 2008 Rapport Postad 20 September , 2008 Nån mer än jag som knappt kommer in på stars. När jag ska logga in så ståre bara network status. Stänger jag den rutan så kan jag logga in men jag kommer inte in på nåt bord eller cashier. Är det min dator eller är det stars som är segt just nu bara? Citera
ShazPur Postad 20 September , 2008 Rapport Postad 20 September , 2008 Spelar på Stars just nu och har inga problem alls. Mer än med dåliga kort. Citera
Haslo Postad 20 September , 2008 Författare Rapport Postad 20 September , 2008 gah! Livstilt på datorn... Citera
ShazPur Postad 20 September , 2008 Rapport Postad 20 September , 2008 Låter iofs som om det är din internetanslutning som krånglar. Det brukar få den där nätverksrutan att hoppa fram... Citera
Haslo Postad 20 September , 2008 Författare Rapport Postad 20 September , 2008 Jag kommer inte ens in på http://www.pokerstars.com nu. Men alla andra sidor kommer jag in på. Citera
MikeTime Postad 20 September , 2008 Rapport Postad 20 September , 2008 Då har du fått ett FullTilt-virus! Citera
Oskarsson Postad 20 September , 2008 Rapport Postad 20 September , 2008 På tal om segt och stars. När skall dom få in en knapp likt Full tilt har: IM READY på sngs Citera
Othello Postad 20 September , 2008 Rapport Postad 20 September , 2008 Ja jösses, HU SNGs tar ibland två minuter på sig att starta. Citera
bfdaddy Postad 20 September , 2008 Rapport Postad 20 September , 2008 jag har samma problem med Pokerstars. Kommer in efter en lång stund men det fungerar bara en minut sen blir jag frånkopplad, kommer inte in på Everest heller!! däremot på FullTllt och Unibet. har 100/100 via banhof det går inte ens komma in på pokerstars.com men däremot pokerstars.net och det är inte datorn som strular jag har provat på en till. Citera
Haslo Postad 20 September , 2008 Författare Rapport Postad 20 September , 2008 jag har samma problem med Pokerstars. Kommer in efter en lång stund men det fungerar bara en minut sen blir jag frånkopplad, kommer inte in på Everest heller!! däremot på FullTllt och Unibet.har 100/100 via banhof det går inte ens komma in på pokerstars.com men däremot pokerstars.net och det är inte datorn som strular jag har provat på en till. Jag har banhof oxå. 10/10. Kanske är nåt banhof fel då? Citera
two_aces Postad 20 September , 2008 Rapport Postad 20 September , 2008 att du har 10/10 säger ungefär lika mycket som att du har en stor buss att köra. Tyvärr kan det vara trafikstörningar ändå Citera
bfdaddy Postad 20 September , 2008 Rapport Postad 20 September , 2008 Det är väl antagligen Banhof, det har blivit segare och segare med pokerstars de senaste veckorna. Får väl kolla med deras support Citera
Haslo Postad 20 September , 2008 Författare Rapport Postad 20 September , 2008 att du har 10/10 säger ungefär lika mycket som att du har en stor buss att köra. Tyvärr kan det vara trafikstörningar ändå NOSHIT??? Jag sa det för att jag ville poängtera att vi inte hade exakt samma internet. Citera
PokerStars_Martin Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Hej, Skriv till support@pokerstars.com om problemen består. Bifoga Network Status Report (Välj 'Help' -> 'Network Status' och klicka 'Report', när den är färdig så sparas den i din PokerStarsmapp) samt så mycket information som möjligt om din dator och uppkoppling. Då kan vår tekniska avdelning undersöka detta närmre och eventuellt hitta lösningar. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera
Recommended Posts