jna Postad 19 September , 2008 Rapport Share Postad 19 September , 2008 Har spelat Omaha i en evighet nu, men har nu betsämt mig för att testa NLT igen under en period. Hittar inte HH:n, men spelet var ungefär så här: SB: Hero (H) BB: Lag-fisk (L) Knappen: Vettig Tag-spelare (T): Stackar: H €100 L €60 T €110 Pre flop: H tilldelas [Ad Ks] T höjer till €3 H återhöjer till €11 L synar €10 T synar €8 Flop: [Kc Qh 9c] H betar €27 L lägger sig T Går all in för €99 H: ? Tyckte detta var ett svårt beslut, vad säger mer rutinerade texasspelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hume Postad 19 September , 2008 Rapport Share Postad 19 September , 2008 Måste vara given syn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strater Postad 19 September , 2008 Rapport Share Postad 19 September , 2008 tokenkelt, insta-syn utan speciall reads i vilket fall det nog blir check-fold på den floppen ^^ finns en massa drag+combodrag som du slår och får för bra odds för de gånger han har dig slagen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 19 September , 2008 Rapport Share Postad 19 September , 2008 Given syn. Du träffar floppen på bästa möjliga sätt, och är väldigt ofta uppe mot draghänder samt sämre K och Q. Syn är EV+, speciellt med alla pengar du redan har investerat i potten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 19 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2008 Ok, den kanske var självklar. Jag synade och det blev väldigt tight kan jag säga... Jag var uppe mot [Ac Jc}. 12 outs mao. Turn+river var blanka som tur var. Tyckte fi spelade helt rätt och berömde honom (wp, ul),vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts