Hittapengarna Postad 19 September , 2008 Rapport Share Postad 19 September , 2008 Kan någon rackare sätta sig mot mig HU om Veckopotten sateliten 1085 kr på SvS ?! Väntar men ingen sätter sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 19 September , 2008 Rapport Share Postad 19 September , 2008 Jag kan spela en vanlig 1k sng med dig om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hittapengarna Postad 19 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2008 Om vi först kör veckopotten =) jag sitter! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 19 September , 2008 Rapport Share Postad 19 September , 2008 Men jag vill ju inte spela veckopotten, känns ovärt att spela sateliten då =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hittapengarna Postad 19 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2008 Jo? Den är as ball. Man kan vinna hur mkt som helst =) Skämt åsido, snälla? haha vi kan spela 1k sng efter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 19 September , 2008 Rapport Share Postad 19 September , 2008 Jag är inte säker på att jag kan spela på söndag ens, därför vill jag inte lira den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 19 September , 2008 Rapport Share Postad 19 September , 2008 Jo? Den är as ball.Man kan vinna hur mkt som helst =) Skämt åsido, snälla? haha vi kan spela 1k sng efter Du verkar konstig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hittapengarna Postad 19 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2008 den här då 20 kr sng, vi ställer första handen, vinner du så kör vi vanliga sng, vinner jag så kör vi satteliten. vinner du den så har du en polett o kan spela en annan gång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hittapengarna Postad 19 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2008 Du verkar konstig. möt en konstig man på veckopot satteliten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 19 September , 2008 Rapport Share Postad 19 September , 2008 Nej, orka =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hittapengarna Postad 19 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2008 Attans, får vänta tills någon vågar då ( kaxig i hopp om att jag ska väcka en lust att sätta mig på plats bwha! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_ante_ Postad 19 September , 2008 Rapport Share Postad 19 September , 2008 varför inte spela 1k-sngn mot okocha och köpa in sig till veckopotten med de pengarna om du vinner? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerpewe Postad 19 September , 2008 Rapport Share Postad 19 September , 2008 varför inte spela 1k-sngn mot okocha och köpa in sig till veckopotten med de pengarna om du vinner? 1+ haha smart hittapengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martenmania Postad 19 September , 2008 Rapport Share Postad 19 September , 2008 varför inte spela 1k-sngn mot okocha och köpa in sig till veckopotten med de pengarna om du vinner? satelliten är rakefri, det är inte 1k-sngn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 19 September , 2008 Rapport Share Postad 19 September , 2008 satelliten är rakefri, det är inte 1k-sngn. 170kr av vinsten går till rake. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hittapengarna Postad 19 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2008 eller så sätter sig någon bara så får jag spöa er Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerpewe Postad 19 September , 2008 Rapport Share Postad 19 September , 2008 satelliten är rakefri, det är inte 1k-sngn. satelliten ja men inte turneringen väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martenmania Postad 19 September , 2008 Rapport Share Postad 19 September , 2008 170kr av vinsten går till rake. satelliten ja men inte turneringen väl? SUCK Spelar du satelliten betalar du bara rake i huvudturneringen, men spelar du 1k Sngn för att spela huvudturneringen för eventuell vinst, betalar du rake i både Sngn och huvudturneringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerpewe Postad 19 September , 2008 Rapport Share Postad 19 September , 2008 ah nu sharkar jag, lite halvtrög såhär på morgonkvisten(?). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_ante_ Postad 19 September , 2008 Rapport Share Postad 19 September , 2008 hehe så långt tänkte inte jag. hoppas du fick dig nån satellit då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts