Gå till innehåll

Avstå sex?


valborg

Recommended Posts

  • Svars 52
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det är ju statusprylen no 1, inom alla kategorier.

 

LOL eller hur? Möjligen ute på landet utanför Malmö grabben.

 

Vill du snacka tunga statusprylar så börja snacka Yacht och Privatflyg.

Bil som statuspryl nr1. Tillåt mig att asgarva.

 

P.S. Inom taxi räknas även limosin o saker som Maybach med egen chaufför.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL eller hur? Möjligen ute på landet utanför Malmö grabben.

 

Vill du snacka tunga statusprylar så börja snacka Yacht och Privatflyg.

Bil som statuspryl nr1. Tillåt mig att asgarva.

 

P.S. Inom taxi räknas även limosin o saker som Maybach med egen chaufför.

 

Jag tillåter dig asgarva, pojken! :lol:

 

Visst är en Princess eller ett eget plan status, men överlag är en lyxbil statuspryl no 1 om man ser till den stora massan. Men diskussionen var inte menad, som jag tidigare skrev, att handla om just "feta bilar", utan om vad olika behov kan göra. Eftersom du är så mycket mer än många andra så kan ju du byta ut "fet bil" mot "fet båt", tänk nu en stund (ta lång tid på dig) och svara sen.

 

På småskolorna är mobiltelefon statuspryl etc, en snygg fru kan vara en status"pryl", många affärsmän skaffar mycket yngre modeller fast det inte finns någon äkta kärlek bara för att visa upp henne.

 

Sätt in valfri materiell sak och lämna övriga kriterier som i OP, dagen du har sex går bilen/båten/privatjet upp i rök.

 

Är du med nu Supertequila?;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK, om jag får välja valfri statuspryl istället för bil......

 

Det blir svårt det här. För mig är den ultimata statusprylen en supersnygg jätteung modell som man drar runt som en trofé. Får man inte ha sex med henne försvinner ju hela grejen.

 

Sen är jag nog inte mkt för materiella statusprylar så jag kan inte riktigt tänka mig situationen i op.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läs mitt svar till Supertequila.

 

Men, liksom. Inse bara att fräsiga bilar inte spelar lika stor roll för en kille som mig som för dig och dina kompisar och försök att helt enkelt leva med den insikten. Själv bryr jag mig inte ett dugg om ifall "den stora massan" trånar efter en bil eller båt. Att de skulle drömma blött om såna grejer gör det väl för fan inte attraktivare för mig?

 

Om jag inte stod inför en långresa skulle jag inte betala en tusenlapp för att få låna någon bil eller båt i en månad. Så varför skulle det vara intressant att ge upp sex för det? En lyxbil skulle inte höja min livskvalitet nämnvärt. Knappt alls, faktiskt. Inte de andra statusprylarna du nämner heller. En massage om dan eller en gratis kaffe serverad på tunnelbanan varje dag eller perfekt väder skulle antagligen göra mer.

 

Som sagt, ge mig nåt jag kan använda. Om du så hemskt gärna vill ha med oss som skiter i bilar i diskussionen får du antagligen erbjuda några sedlar i fickan varje morgon. Det vore en helt annan sak, men då beror väl svaret mest på ens privatekonomi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK.

 

Jag har alltid tyckt att feta bilar är lite ghey, men efter att i sommar ha kört en polares corvette z06 ganska mycket så har jag ändrat mig uppfattning, det är helvetes jäla kul med tuffa bilar! MEN! Ge mig den fettaste ferrarin och jag är död inom en vecka... så jag skulle hålla ut ungefär resten av livet.

 

Hur som, den stora frågan är är ju hur man ska förklara för ladyn morgonen efter att man inte tänker skjutsa hem henne??

 

(BTW, full som en kastrull.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och ingår pilot tar jag gärna en tripp runt jorden. Funktion, funktion, funktion!

 

Problemet med frågan är ju att den presuppositionerar att man får erektion av tanken att rulla på motorvägen med en bil som ser dyr ut eller drömmer om att flasha med statusprylar. Det är faktiskt bara vissa som gör det.

 

vissa har faktiskt ett bilintresse :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...