rocketflame Postad 7 September , 2008 Rapport Postad 7 September , 2008 pokerchanneleurope & cnbc kör samma turneringar hela tiden...runt runt runt har nog sett final bordet i WSOP 2004 200ggr....skulle vara trevligt att se något nytt på dom kanalerna... Citera
pisak84 Postad 7 September , 2008 Rapport Postad 7 September , 2008 man får ta saken i egna händer och själv leta upp programmen man vill ha i denna bredbandsgeneration Citera
papiPope Postad 7 September , 2008 Rapport Postad 7 September , 2008 ok Vara cool och viktig kommentaren? Citera
kravmärkt Postad 7 September , 2008 Rapport Postad 7 September , 2008 Vara cool och viktig kommentaren? vad ska jag säga hade du tänkt? försöker igen då: åh jag med! ska vi starta namninsamling?? jag börjar med 1.Megakillah Citera
Vlade_Divac Postad 7 September , 2008 Rapport Postad 7 September , 2008 Gå in på pokertube.com där har du en del att välja mellan. Citera
valborg Postad 8 September , 2008 Rapport Postad 8 September , 2008 vad ska jag säga hade du tänkt? försöker igen då: åh jag med! ska vi starta namninsamling?? jag börjar med 1.Megakillah Tur inte alla är som dig, då hade vi varit kvar på stenåldern. Citera
MRogo Postad 8 September , 2008 Rapport Postad 8 September , 2008 vad ska jag säga hade du tänkt? ingenting alls kanske? Citera
Leooo Postad 8 September , 2008 Rapport Postad 8 September , 2008 vad ska jag säga hade du tänkt? Hur vore det att vara tyst? Citera
cab Postad 8 September , 2008 Rapport Postad 8 September , 2008 underskatta aldrig att skriva en massa skit för att samla på dig fler inlägg... Citera
papiPope Postad 9 September , 2008 Rapport Postad 9 September , 2008 vad ska jag säga hade du tänkt? försöker igen då: åh jag med! ska vi starta namninsamling?? jag börjar med 1.Megakillah Inte bara du som skrivit "ok" helt i onödan. Den kommentaren vinner ändå inte "årets diss". Citera
Recommended Posts