Gå till innehåll

Problem med uppkopplingen.


Pontus_1988

Recommended Posts

det har hänt något med pokerstars jag kan knappt spela en hand utan att det kopplas ifrån, jag får heller ingen extra tid när detta händer, vad är det som sker? aldrig haft problem innan.. inte så kul när man dessutom spelar med riktiga pengar och tvingas slänga bra händer för att tiden går ut..

 

edit: Ändrade rubriken /PianoPer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Pontus_1988,

 

Vi har inte haft några problem med våra servrar så troligen beror detta på ett problem antingen med din uppkoppling eller någon annanstans på vägen mellan din dator och PokerStars.

 

Om problemet kvarstår, eller om du förlorade pengar på grund av detta, hör av dig till oss så ska vi hjälpa dig.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Hej allihopa,

 

Idag stötte vi på ett problem med servern och var tvungen att starta om den.

 

Om man spelade i en turnering och inte kunde slutföra den så ber vi er att maila oss med följande i ämnesfältet:

 

"REFUND: Txxxxxx, $a+b buy-in, USERID"

 

Där xxxxxxx är turneringsnumret, a+b är buy-in + rake (till exempel $20+2) och där UserID är användarnamnet.

 

Eftersom väldigt många spelare har påverkats så kan det tyvärr dröja upp till 72 timmar att utreda just din begäran.

 

Vi ber om ursäkt för detta fel, som är en ovanlig företeelse på PokerStars. Vi jobbar hårt för att lösa problemet.

 

Tack för ert tålamod och visad förståelse under tiden.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Update: Eftersom turneringar fick avbrytas så innebär detta att alla berörda spelare automatiskt meddelas och kompenseras enligt följande policy:

 

http://www.pokerstars.se/poker/tournaments/rules/cancellations/

 

Om detta inte skulle ske i ert fall så ber vi er följa nedanstående procedur:

 

Om man spelade i en turnering och inte kunde slutföra den så ber vi er att maila oss med följande i ämnesfältet:

 

"REFUND: Txxxxxx, $a+b buy-in, USERID"

 

Där xxxxxxx är turneringsnumret, a+b är buy-in + rake (till exempel $20+2) och där UserID är användarnamnet.

 

Eftersom väldigt många spelare har påverkats så kan det tyvärr dröja upp till 72 timmar att utreda just din begäran.

 

Återigen ber vi om ursäkt för felet!

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...