Pontus_1988 Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 det har hänt något med pokerstars jag kan knappt spela en hand utan att det kopplas ifrån, jag får heller ingen extra tid när detta händer, vad är det som sker? aldrig haft problem innan.. inte så kul när man dessutom spelar med riktiga pengar och tvingas slänga bra händer för att tiden går ut.. edit: Ändrade rubriken /PianoPer Citera
pokerpewe Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 är förmodligen inte pokerstars utan ditt internet som är problemet, testa andra applikationer som kräver ständig tillgång till internet. Citera
kravmärkt Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 använd en vettig rubrik nästa gång please Håller med. Rubriken ändrad /PianoPer Citera
PokerStars_Martin Postad 6 September , 2008 Rapport Postad 6 September , 2008 Hej Pontus_1988, Vi har inte haft några problem med våra servrar så troligen beror detta på ett problem antingen med din uppkoppling eller någon annanstans på vägen mellan din dator och PokerStars. Om problemet kvarstår, eller om du förlorade pengar på grund av detta, hör av dig till oss så ska vi hjälpa dig. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera
pablosebbe Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Postad 31 Oktober , 2008 Lånar den här tråden... Någon mer som inte kommer in på Stars idag? Citera
ziddax Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Postad 31 Oktober , 2008 det tvärdog för mig för 10 minuter sedan. kommer in i lobbyn, men kan inte logga in. Citera
zebra73 Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Postad 31 Oktober , 2008 Oki då vet man där var trubbel idag, har precis försökt logga in i en kvart Citera
sulla Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Postad 31 Oktober , 2008 samma här, stars verkar ha pausat turrarna med... Citera
StuUngar Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Postad 31 Oktober , 2008 Fastnar på connection, drygt eftersom man just fått ihop en fin stack. Citera
grebgokz Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Postad 31 Oktober , 2008 får bara upp rutan checkin network connections. Blir väl till o se på lets dance då............ nej jag tror jag kör i en annan klient... fredag utan poker är ju ingen fredag........ Citera
Smidvark Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Postad 31 Oktober , 2008 Puh, trodde det var min router som klyddade! Höll på att bli galen här hemma, får hoppas de löser det snart. Citera
StuUngar Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Postad 31 Oktober , 2008 Bara nöta nöta tills man kommer in igen. Vi får sannerligen hoppas att de pausat turrarna Citera
StuUngar Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Postad 31 Oktober , 2008 Såg att det var 150 000 pers inne nyss, måste vara lite tryck på servrarna då. Ganska coolt jämfört med andra sidor, där man ser max på 17-18 000. Citera
turebz Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Postad 31 Oktober , 2008 Det är samma här. Jag kan inte ens logga in för att den inte får nån uppkoppling. funkade igår. Citera
PokerStars_Martin Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Postad 31 Oktober , 2008 Hej allihopa, Idag stötte vi på ett problem med servern och var tvungen att starta om den. Om man spelade i en turnering och inte kunde slutföra den så ber vi er att maila oss med följande i ämnesfältet: "REFUND: Txxxxxx, $a+b buy-in, USERID" Där xxxxxxx är turneringsnumret, a+b är buy-in + rake (till exempel $20+2) och där UserID är användarnamnet. Eftersom väldigt många spelare har påverkats så kan det tyvärr dröja upp till 72 timmar att utreda just din begäran. Vi ber om ursäkt för detta fel, som är en ovanlig företeelse på PokerStars. Vi jobbar hårt för att lösa problemet. Tack för ert tålamod och visad förståelse under tiden. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera
Deco89 Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Postad 31 Oktober , 2008 Tänkte lira lite SnG's men det kommer inte upp några nya ? "Administratör: The tournament has been cancelled due to technical reasons" Citera
StuUngar Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Postad 31 Oktober , 2008 Får man tillbaks pengarna automatiskt eller måste man sverka? Citera
PokerStars_Martin Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Postad 31 Oktober , 2008 Hej, Update: Eftersom turneringar fick avbrytas så innebär detta att alla berörda spelare automatiskt meddelas och kompenseras enligt följande policy: http://www.pokerstars.se/poker/tournaments/rules/cancellations/ Om detta inte skulle ske i ert fall så ber vi er följa nedanstående procedur: Om man spelade i en turnering och inte kunde slutföra den så ber vi er att maila oss med följande i ämnesfältet: "REFUND: Txxxxxx, $a+b buy-in, USERID" Där xxxxxxx är turneringsnumret, a+b är buy-in + rake (till exempel $20+2) och där UserID är användarnamnet. Eftersom väldigt många spelare har påverkats så kan det tyvärr dröja upp till 72 timmar att utreda just din begäran. Återigen ber vi om ursäkt för felet! Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera
Recommended Posts