wildbrain Postad 6 September , 2008 Rapport Postad 6 September , 2008 tack ska ni ha för svaren, kanske man lär sig med tiden...(knappast) var tycker ni gränsen i djup går för att spela såna händer då? 50bb eller mer ?? Citera
hampulito Postad 6 September , 2008 Rapport Postad 6 September , 2008 tack ska ni ha för svaren, kanske man lär sig med tiden...(knappast) var tycker ni gränsen i djup går för att spela såna händer då? 50bb eller mer ?? 100bb+ Ifall ograiser är en total sopa kan man väll göra det med lite grundare stackar. Citera
Rebonius Postad 6 September , 2008 Rapport Postad 6 September , 2008 100bb+ Ifall ograiser är en total sopa kan man väll göra det med lite grundare stackar. Townhouse är duktig. Jag kan göra det med lite grundare stack än 70bb också. Beror helt klart på spelarna bakom och deras stacksizes också. Citera
mr-flow Postad 6 September , 2008 Rapport Postad 6 September , 2008 Townhouse är duktig. Jag kan göra det med lite grundare stack än 70bb också. Beror helt klart på spelarna bakom och deras stacksizes också. Vad har ni för synrange 23bb djupt i detta läge ? Citera
Thorn- Postad 6 September , 2008 Rapport Postad 6 September , 2008 Vad har ni för synrange 23bb djupt i detta läge ? AA är den enda hand som syn kan vara motiverat med och inte totalt sämst Citera
mendieta19 Postad 6 September , 2008 Rapport Postad 6 September , 2008 AA, kanske KK ibland spewtard Citera
Rebonius Postad 6 September , 2008 Rapport Postad 6 September , 2008 AA är den enda hand som syn kan vara motiverat med och inte totalt sämst Du som inte är reg kan syna med det medan jag inte kan ha någon synrange Citera
Thorn- Postad 6 September , 2008 Rapport Postad 6 September , 2008 Du som inte är reg kan syna med det medan jag inte kan ha någon synrange Bara för att du jagar pocketfivespoäng! Måste även säga att jag mycket hellre slår om här ändå. Citera
kravmärkt Postad 6 September , 2008 Rapport Postad 6 September , 2008 Bara för att du jagar pocketfivespoäng! Måste även säga att jag mycket hellre slår om här ändå. slår du om så får du bara syn av bättre. Citera
slowboy Postad 6 September , 2008 Rapport Postad 6 September , 2008 Bara för att du jagar pocketfivespoäng! Måste även säga att jag mycket hellre slår om här ändå. slår du om så får du bara syn av bättre. HIHI, han har rätt.. Citera
mr-flow Postad 6 September , 2008 Rapport Postad 6 September , 2008 tack för dom svaren, var väl typ som jag trodde istortsett... Citera
strater Postad 6 September , 2008 Rapport Postad 6 September , 2008 slår du om så får du bara syn av bättre. nja, är väl favorit mot 22/33 Citera
Recommended Posts