Gå till innehåll

.


DjLuppy

Recommended Posts

  • Svars 586
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Beställde upp pizza på roomservice nu efter en redigt sjuk natt. Är nog inte rumsren nog att dra her men wtf. Semiskott nu HU. Är nykter men vi har agerat ship it holla ballas idag typ. Uptade imorgon!

 

Woho! Jag älskar Nottingham!

Btw så bokade vi en impulsresa till Amsterdam på vägen hem härifrån, blir nog rätt spårat..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag är det main event och uppladdningen var inte nöten. Ska lugna mig lite nu och satsa på turren. Kommer vara fullt förmodligen och dom säger att det blir över £30k i första pris. GOGOGOO!

 

Har rushat rätt bra hittils denna månaden. Är upp 116k hittils på 50/50 MTTs och 10/20-25/50. Har inte blivit så mkt grind här nere hittils. Har spelat 2 sessioner en på -11k och en på +11k så är even här nere.

 

Gunnfjuan news: Vaknar upp klockan 2 idag och ser sig i spegeln och inser att han har rött nagellack och smink på sig efter nattens bravader (wtf?). Han har även på sig ett rosa fisknäts(?)-linne som han tjatat till sig av ngn trevlig flicka som han blivit tokkär i. Vi inser också att vi bränt en mindre förmögenhet och får ångest. Ship it holllllllla? Not.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag är det main event och uppladdningen var inte nöten. Ska lugna mig lite nu och satsa på turren. Kommer vara fullt förmodligen och dom säger att det blir över £30k i första pris. GOGOGOO!

 

Har rushat rätt bra hittils denna månaden. Är upp 116k hittils på 50/50 MTTs och 10/20-25/50. Har inte blivit så mkt grind här nere hittils. Har spelat 2 sessioner en på -11k och en på +11k så är even här nere.

 

Gunnfjuan news: Vaknar upp klockan 2 idag och ser sig i spegeln och inser att han har rött nagellack och smink på sig efter nattens bravader (wtf?). Han har även på sig ett rosa fisknäts(?)-linne som han tjatat till sig av ngn trevlig flicka som han blivit tokkär i. Vi inser också att vi bränt en mindre förmögenhet och får ångest. Ship it holllllllla? Not.

 

 

Stripclub?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stripclub?

 

;-)

---

 

Dag 1 är slut nu, jag är chippie wohoo! Har 124,700, vi avslutade på dagen på 400/800; A:100. Har ett rätt bra bord också, tror dom har liveupdates på http://www.dusktilldawnpoker.com/seatdraw.php?id=617

Det här är lätt den bästa turneringen jag spelat, sjukt bra struktur och upplägg. Kommer lätt åka tillbaka och spela liknande turrar.

 

Chipcounts

skaz: 19k

Gunnfjaun: 31k

SKSK: 124k

 

Är sjukt trött nu, har beställt roomservice nu å sen blir det väll en rulle/serie och sova.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kört hårt Jeppe!

 

/Myllis

 

Tackar myllis!

 

---

 

Misär.. Åkte på matförgiftning undar dag 2 i Main, blev inte så bra kom 12:a för 1,3k pund iaf.. Sjukt besviken nu, har spytt i 24h också nu, tilt. Skriver rapport när jag mår bra igen. Blev intervjuad av pokerradio under dag 2 som ligger uppe på deras hemsida. Kan länka till den hör sen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt att ni har det trevligt. Otur med dubbel olycka med både magsjuka och att du sprang dåligt kring finalbordsbubblan, segt. Fortsätt kriga så kommer första stora liveklonken snart.

 

Blev lite nyfiken på intervjun så leta upp dom. Tar mig friheten att lägga upp dom, hoppas det inte gör nått.

 

http://www.pokertourradio.com/swedish-super-stack-interview-jesper-persson

 

http://www.pokertourradio.com/jesper-persson-exit-interview

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är livstilitad. Har blivit kär i en strippa. Vill gula på lapdances. Skoj liv...

 

 

Det hör ungdomen till (och sedan när man 40-års krisar). Jag visste inte ens vad gula var när det hände mig (i Gdansk, Polen). Men gula ville jag. Säga vad man vill om England, men strippklubbarna är schyssta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar myllis!

 

---

 

Misär.. Åkte på matförgiftning undar dag 2 i Main, blev inte så bra kom 12:a för 1,3k pund iaf.. Sjukt besviken nu, har spytt i 24h också nu, tilt. Skriver rapport när jag mår bra igen. Blev intervjuad av pokerradio under dag 2 som ligger uppe på deras hemsida. Kan länka till den hör sen..

 

 

GG! Synd. Fina pengar till ettan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det hör ungdomen till (och sedan när man 40-års krisar). Jag visste inte ens vad gula var när det hände mig (i Gdansk, Polen). Men gula ville jag. Säga vad man vill om England, men strippklubbarna är schyssta.

 

[lill-lördag text] Borttaget[/lill-lördag text]

 

gav min mail o namn till ägaren av klubben så sitter o f5:ar fb o mailen nu... go go go Railey (nöt namnet :D)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar vakna till liv efter magsjukan nu. Ska skriva ihop en bra rapport om resan imorgon, har sovit och spytt hela veckan nu typ. Har ingen aning om vad det är för dag eller någonting men mår bra nu iaf. Ett tips: ät inte Ceasarsalladen på DtD!

 

Har sprungit rätt bra på nätet hittils iår iaf. Har ingen skola nu så kommer börja fokusera mer på att förbättra spelet och försöka få in mer grind. Har fått in bonus och allt sånt för februari nu så kan passa på att sammanfatta året so far.

 

Januari:

Poker play: $16,799.90

Time spent: 45 h 10 min

 

Spelade väldigt lite cg denna månaden och mycket mtts. Tiden är ngt missvisande då turrar då kvällar där jag inte cashat räknats alls. Borde nog vara runt 50-55h istället, rekord månad för mig hittils resultatmässigt.

 

Februari:

Poker play: $6,063.18

Bonus and Rakeback: $3,255.58

Race etc: ~$1000

Totalt: $10,255

Time spent: 67 h 17 min

 

Började månaden med att droppa 30k på svs första 3 dagarna därav bytet till prima för att grinda rb, funkade bra och anpassade mig rätt bra till 100bb spel. Känner att jag klarar det mycket bättre än för några månader sen. Spelade väldigt mycket i början av månaden men blev inte så mycket grind nere i Prag så jag tappade massa placeringar i racet men det var lätt värt det, hade sjukt roligt i Prag! :-D Spelade nog inte alls så mkt MTTs denna månaden som jag gjorde i januari och hela månadsresultatet är enbart cg + rb.

 

Mars:

Poker play: $12,869.09

Time spent: 7 h 41 min

Bokförde in Prag resan och lite annat i denna månaden eftersom jag vet med mig att jag inte tog med den i bokföringen i februari. Dingade $9,1k första söndagen i mars men bokförde inte hela vinsten i resultatet för att kompensera lite för semifusket mot mig själv tidigare. Rushat 77k på svs efter detta och det är allt jag spelat. Sjukaste rushen jag gjort någonsin faktiskt..

 

marslbh.th.jpg

 

Graf för mars hittils på svs, 50% 10/20 och 50% 25/50

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar vakna till liv efter magsjukan nu. Ska skriva ihop en bra rapport om resan imorgon, har sovit och spytt hela veckan nu typ. Har ingen aning om vad det är för dag eller någonting men mår bra nu iaf. Ett tips: ät inte Ceasarsalladen på DtD!

 

lol, jag var alltså sjukt run good under resan som lyckades dodga matförgiftningen. Blev nekad salladen de två kvällarna jag försökte beställa den pga att den va slut. :-)

 

Skönt att du kryat på dig iaf. Fina resultat också, GJ!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol, jag var alltså sjukt run good under resan som lyckades dodga matförgiftningen. Blev nekad salladen de två kvällarna jag försökte beställa den pga att den va slut. :-)

 

Skönt att du kryat på dig iaf. Fina resultat också, GJ!

 

Tyty! Livstilt att först bubbla finalbordet från att ha varit massiv CL i 12h för att sen 5 min efter att man bustat känner att man vill spy upp lungorna. Men jag är inte bitter!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har shoppat massa kläder, tofflat och käkat gött idag. Är laddad för storklonk imorgon nu. Lutar åt att jag drar med några till Prostakerkontoret och spelar därifrån. Blir lite segt att spela själv på söndagar. Innan det ska jag käka en riktigt fet burgare på Hard Rock och ladda som satan för grind. Btw är lite sugen på att köpa en ny klocka, ngn som har ngt tips på en nice klocka så får ni gärna posta. Kollade på en Locman klocka i Prag men blev aldrig att jag köpte den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...