tobbelitoo Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 5.00/10.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 3 september 2008 23:19:03 Erik 26 (Vanlig /Cash Game ) Plats 1: aseeckekej (1970.00) Plats 2: TRIXXI (986.57) Plats 3: Bunke (551.15) Plats 4: MakkaToni (637.74) Plats 5: juntupete (458.61) Plats 6: Knaso (968.83) Plats 7: lillskyrn (185.00) Plats 8: tobbelitoo (2335.07) Plats 9: poker287 (724.33) Plats 10: Alukai (765.92) Alukai lägg LM 5.00 aseeckekej lägg SM 10.00 ** Giv ** aseeckekej [N/A, N/A] TRIXXI [N/A, N/A] Bunke [N/A, N/A] MakkaToni [N/A, N/A] juntupete [N/A, N/A] Knaso [N/A, N/A] lillskyrn [N/A, N/A] tobbelitoo [Er, Eh] poker287 [N/A, N/A] Alukai [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** TRIXXI Lägg Bunke Syna 10.00 MakkaToni Lägg juntupete Lägg Knaso Höj till 50.00 lillskyrn Lägg tobbelitoo Syna 50.00 poker287 Lägg Alukai Lägg aseeckekej Lägg Bunke Syna 50.00 *** Flop(Board): *** : [9k, 3h, Knk] *** Bet Runda 2 *** Bunke Passa Knaso Satsa 130.00 tobbelitoo Syna 130.00 Bunke All-in 501.15 Knaso Lägg Har knaso på qq eller kk därav synen på flopp, när sen bunke ställer hur resonerar ni då? Citera
FiSherman63 Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Resonerar? Ungefär såhär kanske: Andas jag? - Ja, det gör jag. Det måste betyda att jag lever. Om jag lever så är jag inte hjärndöd. Eftersom jag inte är hjärndöd slänger jag mig på synknappen och ser jävligt glad ut. Färdigresonerat. Citera
tobbelitoo Postad 4 September , 2008 Författare Rapport Postad 4 September , 2008 Hehe, jo det vart ju så till slut enda jag var rädd för var ju J9och 33 med tanke på hans lir Citera
Thorn- Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Om du tror han har QQ eller KK ska du ju slå om pre så du slipper se en flop som kanske dödar action Citera
pele02 Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Vore klart lättare att ge en kommentar om du kunde skriva ut deras vpip/pfr. Varför slår du inte om PRE? Nu riskerar du att få syn av fyra man bakom och du har ingen aning om vart du står i handen. Visst har du ett överpar men du är slagen av ganska många händer. Sitter han på AJ, 33, 99, JJ, J9 eller har han träffat ett par och har färgdraget? Du har inga drag heller så fold, det kommer bättre lägen. Citera
cobb89 Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Vore klart lättare att ge en kommentar om du kunde skriva ut deras vpip/pfr. Varför slår du inte om PRE? Nu riskerar du att få syn av fyra man bakom och du har ingen aning om vart du står i handen. Visst har du ett överpar men du är slagen av ganska många händer. Sitter han på AJ, 33, 99, JJ, J9 eller har han träffat ett par och har färgdraget? Du har inga drag heller så fold, det kommer bättre lägen. lol, folda AA på 93J två klöver för 50bb? edit: sen att han misshandlat handen är en annan femma Citera
Tottyville Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Vore klart lättare att ge en kommentar om du kunde skriva ut deras vpip/pfr. Varför slår du inte om PRE? Nu riskerar du att få syn av fyra man bakom och du har ingen aning om vart du står i handen. Visst har du ett överpar men du är slagen av ganska många händer. Sitter han på AJ, 33, 99, JJ, J9 eller har han träffat ett par och har färgdraget? Du har inga drag heller så fold, det kommer bättre lägen. ????????????????????????????????????????? Citera
pele02 Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 ...ja släppa AA går ju inte! Citera
pele02 Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 ????????????????????????????????????????? Var det något som va oklart, skrev jag på swahili? Skriv nått vettigt istället ffs! Citera
Thorn- Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 ...ja släppa AA går ju inte! I det här läget vore det brutalt dåligt iaf... Citera
pele02 Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Ni menar att ni skiter i om det är en maniac eller en TAG som raisar AI? Har ni AA så är det syn oavsett i det läget? Lite stats på snubben vore önskvärt för en bättre analys av handen. Citera
Thorn- Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Ni menar att ni skiter i om det är en maniac eller en TAG som raisar AI? Har ni AA så är det syn oavsett i det läget? Lite stats på snubben vore önskvärt för en bättre analys av handen. Det finns ingen som är så tight att syn blir dåligt här. Citera
Tottyville Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Ni menar att ni skiter i om det är en maniac eller en TAG som raisar AI? Har ni AA så är det syn oavsett i det läget? Lite stats på snubben vore önskvärt för en bättre analys av handen. Ja. Ja. Why? Var det något som va oklart, skrev jag på swahili? Skriv nått vettigt istället ffs! Kom från rätt person Du har inga drag heller så fold, det kommer bättre lägen. I rest my case. Citera
bananuz Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 lol, folda AA på 93J två klöver för 50bb?+1 Och "vänta in bättre lägen" hör för övrigt inte hemma i cash game. Citera
kjfjr Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Ni menar att ni skiter i om det är en maniac eller en TAG som raisar AI? Har ni AA så är det syn oavsett i det läget? Lite stats på snubben vore önskvärt för en bättre analys av handen. Det finns en otrevlig bunt händer som spöar AA i detta läge, med tanke på hur handen spelats så är det rätt öppet och alla måste väl lära sig att även kunna släppa AA:evil: Å andra sidan jä...t svårt att veta utan stats Citera
bananuz Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Många här borde sluta läsa Glimnes aftonbladetkrönikor. Citera
Steel Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Ni menar att ni skiter i om det är en maniac eller en TAG som raisar AI? Har ni AA så är det syn oavsett i det läget? Lite stats på snubben vore önskvärt för en bättre analys av handen. Det finns en otrevlig bunt händer som spöar AA i detta läge, med tanke på hur handen spelats så är det rätt öppet och alla måste väl lära sig att även kunna släppa AA:evil: Å andra sidan jä...t svårt att veta utan stats Vi behöver 29% equity för att ta synen. Att inte syna är ett JÄTTEMISSTAG. Själv skulle jag allvarligt överväga en syn med A-hög här eftersom det finns så många möjliga färg och stegdrag. Citera
Drunken_Penguin Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Det finns en otrevlig bunt händer som spöar AA i detta läge, med tanke på hur handen spelats så är det rätt öppet och alla måste väl lära sig att även kunna släppa AA:evil: Å andra sidan jä...t svårt att veta utan stats Det finns även en väldigt mycket större bunt händer som AA leder stort mot. Att folda för att vi KAN vara slagna måste vara rätt kasst i längden. Citera
bazooka Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 synar du inte här så vet jag inte varför du tog kallsyn preflop. Citera
kjfjr Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 synar du inte här så vet jag inte varför du tog kallsyn preflop. Visst håller med dig men skulle inte kallsynat pre Citera
Thorn- Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 +1 Och "vänta in bättre lägen" hör för övrigt inte hemma i cash game. var hör det hemma då? Citera
Rebonius Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 var hör det hemma då? Hos liveplayerzz Citera
bananuz Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 var hör det hemma då? I turrar i så fall, ffa satelliter Citera
cobb89 Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Det finns en otrevlig bunt händer som spöar AA i detta läge, med tanke på hur handen spelats så är det rätt öppet och alla måste väl lära sig att även kunna släppa AA:evil: Å andra sidan jä...t svårt att veta utan stats Kan du ge mig denna otrevliga bunt händer så ger jag dig en trevlig bunt händer som du faktiskt ÄTER upp med AA. Citera
Recommended Posts