Skanke Postad 2 September , 2008 Rapport Share Postad 2 September , 2008 Vet inte hur många som kan tänkas lira detta lilla spel regelbundet. Jag spelar iallafall lite till och från och det kunde vara skoj med lite vänner i friendslistan Kanske går att få ihop nån kväll med race eller så kan vi bara posta tips, tricks och snabba varvtider.... Mitt körkortsnummer är 4768-7202-4725 och har runt 6800 i onlineratinrankinggrejs... Skanke heter jag online Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 2 September , 2008 Rapport Share Postad 2 September , 2008 Strålande idé! Jag ska fixa ett körkortsnummer ... återkommer! PF-ranking-league om någon vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 2 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2008 Körde lite nu, kom över 7000 i ranking Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laser Postad 2 September , 2008 Rapport Share Postad 2 September , 2008 Kommer lägga till dig när jag är åter hemma igen i slutet av veckan, inte spelat så mycket så har nog runt start rankingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CopShootCop Postad 2 September , 2008 Rapport Share Postad 2 September , 2008 Sålde mitt Wii för några veckor sen. Hade lite över 9k rating, sjukt roligt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 2 September , 2008 Rapport Share Postad 2 September , 2008 Man kanske borde spela ihop några FPP... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 2 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2008 Sålde mitt Wii för några veckor sen. Hade lite över 9k rating, sjukt roligt spel. 9k sjukt mycket.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 2 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2008 Man kanske borde spela ihop några FPP... Bra ide, är ju sjukt kul och Metroid Prime 3 är fantastiskt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 2 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2008 Körde lite nu, kom över 7000 i ranking Yes två disconections senare så har man drygt 6700.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 3 September , 2008 Rapport Share Postad 3 September , 2008 Har ägt Wii några veckor. Måste kämpa mer för att slå Skanke i Mario Kart, eftersom han krossar idag. Note: Givetvis skulle jag slå Skanke i alla andra spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts