DavidDuzak Postad 20 Mars , 2010 Rapport Share Postad 20 Mars , 2010 kan ju inleda mitt dagboks-skrivade med att säga att mitt liv verkligen inte är nomalt sen ca två månader (konstant ökande onormalitet och 100% i postiv riktning) och så på repeat senaste 24h dessutom =) kul, på vilket sätt och varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 20 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Mars , 2010 kul, på vilket sätt och varför? De senaste sex åren har jag ägnat ungefär fem år åt att vara i hyfsat bra förhållande eller försökt vara i förhållande, satsat massa energi på ekonomisk framgång och inte haft så där övermycket roligt. Gav mig nyårslöftet att jag 2010 till 100% skulle fokusera på nöjen, ha noll riktiga förhållanden och grinda i alla mellanrum. På något sätt har jag varit väldigt rungood i vilka människor jag träffat hittils under året och fått hur roliga vettiga nya kompisar som helst och massa knasiga tjejkompisar också Körde fyra utgångar förra veckan och efter spännande kvällar i både onsdags och torsdags tänkte jag köra lugn återhämtningsdag med lägenhetsstädning och pillande på nya datorsetupen. En gosig tjejkompis som inte riktigt får gå på systemet än kom över för att sno en flaska rom av mig som hon skulle dela med nån annan gullig tjej jag inte kände. Slutade iaf med att vi kolla på fear and loathing i Vegas alla tre bland massa täcken o kuddar på mitt golv och drack massa jättegoda rom o cola o såna trevliga saker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
christoffer87 Postad 20 Mars , 2010 Rapport Share Postad 20 Mars , 2010 lol wp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 20 Mars , 2010 Rapport Share Postad 20 Mars , 2010 vwp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chipstutten Postad 20 Mars , 2010 Rapport Share Postad 20 Mars , 2010 oPpe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 20 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Mars , 2010 =) Nu ska jag iväg till akkurat o äta öl o ett kilo musslor eftersom en av mina bästa kompisar fyller år o sen blir det förhoppningsvis ännu roligare efter. Back idag är jag pga otur =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klunken Postad 21 Mars , 2010 Rapport Share Postad 21 Mars , 2010 De senaste sex åren har jag ägnat ungefär fem år åt att vara i hyfsat bra förhållande eller försökt vara i förhållande, satsat massa energi på ekonomisk framgång och inte haft så där övermycket roligt. Gav mig nyårslöftet att jag 2010 till 100% skulle fokusera på nöjen, ha noll riktiga förhållanden och grinda i alla mellanrum. På något sätt har jag varit väldigt rungood i vilka människor jag träffat hittils under året och fått hur roliga vettiga nya kompisar som helst och massa knasiga tjejkompisar också Körde fyra utgångar förra veckan och efter spännande kvällar i både onsdags och torsdags tänkte jag köra lugn återhämtningsdag med lägenhetsstädning och pillande på nya datorsetupen. En gosig tjejkompis som inte riktigt får gå på systemet än kom över för att sno en flaska rom av mig som hon skulle dela med nån annan gullig tjej jag inte kände. Slutade iaf med att vi kolla på fear and loathing i Vegas alla tre bland massa täcken o kuddar på mitt golv och drack massa jättegoda rom o cola o såna trevliga saker Stoppa du in den elle vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slanen Postad 21 Mars , 2010 Rapport Share Postad 21 Mars , 2010 [x] Minderåriga tjejer som är fulla på rom&cola släpper till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 21 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Mars , 2010 [x] Minderåriga tjejer som är fulla på rom&cola släpper till. ohh baby =) Lite sliten idag, hostar nån sorts slem från halsen med jämna mellanrum utan att känna mig förkyld. Tre kompisar lobbar för att vi ska på studentskiva imorgon också men vet inte om det är bra ide Varit trött på att sitta vid skrivbordet o grinda ett tag så skaffade nyligen en 17" laptop igen efter att ha kört stationärt ett år, äntligen fått allt att funka på den och firade min nya frihet med att få in 1500 händer nl200 i soffan o plussa $2k =) Känner mig absolut värd en fet curry vindaloo nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 21 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Mars , 2010 Det svider i min mage, vindaloo är knasigt.. Här var för övrigt en rolig linje som en reg tog: PartyPoker, $1.00/2.00 No Limit Hold'em Cash Games, 6 Players Hand Converter by Pokerhand.org Board: Silvervingen (UTG): $323.19 mentalo0 (CO): $177.64 HERO (Button): $407.50 Budspencer60 (UTG+1): $436.40 eur0suk3r (SB): $500.81 sterk (BB): $77.49 Dealt to HERO T:spade: A:diamond: Pre-flop: (2 folds), HERO raises to $5, eur0suk3r calls $4, (1 folds) Flop: ($12) 8:diamond: Q:spade: J:heart: (3 Players) eur0suk3r checks, HERO bets $9, eur0suk3r raises to $38, HERO calls $29 Turn: ($88) K:club: (3 Players) eur0suk3r bets $78, HERO calls $78 River: ($244) 2:spade: (3 Players) eur0suk3r bets $150, HERO raises to $286.10, eur0suk3r calls $136.10 Results: HERO Showed T:spade: A:diamond: eur0suk3r Showed J:club: ,Q:heart: HERO wins $814.20 och här är en hand som jag tycker är sådär allmänt klurig: 200bb deep PartyPoker, $1.00/2.00 No Limit Hold'em Cash Games, 6 Players Hand Converter by Pokerhand.org Board: glider15 (UTG): $400.20 pschico (UTG+1): $183.56 HERO (CO): $423.51 rricas82 (Button): $476.40 donalfredo1 (SB): $200.20 the_tornado (BB): $102.22 Dealt to HERO 5:heart: 5:spade: Pre-flop: (2 folds), HERO raises to $6, rricas82 calls $6, (1 folds), the_tornado calls $4 Flop: ($19) 4:spade: 5:diamond: Q:heart: (3 Players) the_tornado checks, HERO bets $13, rricas82 calls $13, (1 folds) Turn: ($45) 6:spade: (2 Players) HERO bets $28, rricas82 raises to $56, HERO calls $28 River: ($157) 4:diamond: (2 Players) HERO checks, rricas82 bets $90, HERO calls $90 trebet turn, hur mycket? edit: känner att jag kommer bli hånad nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 21 Mars , 2010 Rapport Share Postad 21 Mars , 2010 levlar du ? Känns så faktiskt. Dega river som spelat. Ifall du vill 3beta turn 157 blir perfekt size för att shova river. Potsize bet kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 21 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Mars , 2010 river var jag typ seriös på Då hade han satt sitt fyrtal... turn suger balle =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 21 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Mars , 2010 bra dagboksrigg, fått in 2500 händer o plussat lika många dollar idag. Just varit nere på 7eleven o laddat upp för tredje grindpasset med half baked ben o jerry och en stor kaffe, fixat ett stor glas svartvinbärssaft med is (slut på ramlösan) och satt på röjksopp - so easy på repeat igen =) mysmysmys edit, tilt, glass på skärmen =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 21 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Mars , 2010 nice =) lätt bästa dagen på månaden, 12 inköp eller 3.5k dollar =) nu ska jag sova o gosa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 22 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 gah, var just på dejt med en tjej jag hånglade med för två veckor sen som jag växlat lite sms med bara men tänkt på massa och som verkligen är den sötaste finaste bästaste etc som jag veeerkligen vill ha. Gick ju verkligen så jättejättebra o världens connection men jag bara "glömde" att börja hångla. Har inte gått på så många dejter. fml döda mig abooooooooo. I övrigt så fick jag hem en ny klocka idag: mycket nöjd med den iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
millenille Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 gah, var just på dejt med en tjej jag hånglade med för två veckor sen som jag växlat lite sms med bara men tänkt på massa och som verkligen är den sötaste finaste bästaste etc som jag veeerkligen vill ha. Gick ju verkligen så jättejättebra o världens connection men jag bara "glömde" att börja hångla. Har inte gått på så många dejter. fml döda mig abooooooooo. I övrigt så fick jag hem en ny klocka idag: mycket nöjd med den iaf ehm, hur gammal är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 22 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 så sjuk ångest, känns som jag just glömt värdebeta river med Ah8h mot fisken i pos på 2h 3h 9d 5h Ks Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 22 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 ehm, hur gammal är du? känner mig som 13-14 just nu. edit: Siktar på att ta mig upp till en mental ålder av iaf 18 inom några timmar och kanske vara 24 lagom till onsdag iaf, lätt den tjej jag helst velat ha 2010... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alfredo__ Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 Är opterons konto hackat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 22 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 Jag skämtar verkligen inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 opteron går numer på tunga droger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 22 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 opteron går numer på tunga droger jao, pinsamt medveten om hur välfötjänt allt hån är för tillfället Såhär har 2010 börjat iaf: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 skoja bara, kul att du lever kul liv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 22 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 skoja bara, kul att du lever kul liv Senaste två timmarna har jag seriöst förtjänat hån =) grafpostningen var lite halvironisk btw ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 snygg graf, wp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts