Neuen Postad 23 Juli , 2009 Rapport Share Postad 23 Juli , 2009 Är du nöjd och glad eller fejkar du? Fejk it till you make it, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 23 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2009 Är du nöjd och glad eller fejkar du? Fejk it till you make it, eller? Varför skulle jag inte vara nöjd och glad? Träffa inte en hand och lyckades ändå jobba in 1400 händer och hela dagen kvar, seriöst helnöjd på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 23 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2009 little boots Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 23 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2009 Är du nöjd och glad eller fejkar du? Fejk it till you make it, eller? Sa ju att jag var nöjd Dock är jag inte alls lika nöjd längre, gjorde ett sick kallt och dåligt slö-spel med nöten oop 200bb djupt. urk. Borde verkligen vara 350 till upp idag =/ Men ny dag imorgon och bara 2k kvar att plocka hem på månadsbacket =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 24 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 yay =D Bra pokerform nu, först ett 800 händers morgonpass där jag avsluta med att stacka dåligt så la mig på spikmattan en halvtimma, sen satte jag mig igen för att köra ett kort till pass. En fisk vägra quitta så blev visst 1300 händer Snart BE på månaden =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 va? spikmatta? varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 va? spikmatta? varför? Gött? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 24 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 Gött? mm, riktigt gött =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 24 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 Är inne i ett riktigt fint flyt nu =) Var 7.1 dollar ner på månaden nyss innan jag fick ett set utdraget av flushdraget och en till cp-pott... jobba jobba. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 24 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 YAY =) Känner mig trött så sätter på en kopp kaffe, tänker att det inte är någon höjdare att spela trött så bestämmer mig för att tvätta och städa lägenheten. Fixar färdigt kaffet och bär med mig koppen upp till vinden (tvättstugan ligger högst upp i huset) för att försäkra mig om att tvättstugan slutar funka 11 och inte 9. Självklart stänger tvättstugan 9 men noterar att ett litet fönster är öppet, kravlar mig ut och via lätt akrobatik är jag uppe högst upp på taket på huset =) Avnjuter min kaffekopp under klarblå himmel i solnedgången överblickandes alla vasastans tak, lätt nötigaste kaffestunden ever och ska ta med kameran upp nästa gång för det var sjukt fint däruppe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 hej, vad värdesätter du mest, pengar eller livsglädje? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 24 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 hej, vad värdesätter du mest, pengar eller livsglädje? Försöker samla ihop pengar för framtida livsglädje lol och så klöasdfjklasdjklfjklasdfjkjklasdf vinn en jävla horpott då. 1100 under ev dagens två sista sessioner, askldkölasdflk Full Tilt Poker, $1/2 Hold'em Cash Games, 6 Players Hand Converter by Pokerhand.org Board: HERO (SB): $208 LadyMasha (BB): $200 Whooops (UTG): $221 Tryt0BustMe (UTG+1): $248 G1veItUp (CO): $200 robsen1285 (Button): $193 Dealt to HERO J:heart: J:diamond: Pre-flop: (2 folds), G1veItUp raises to $7, robsen1285 calls $7, HERO raises to $29, (2 folds), robsen1285 calls $22 Flop: ($68) 9:heart: 2:club: 5:spade: (2 Players) HERO bets $41, robsen1285 raises to $164, HERO calls $123 Turn: ($396) 2:spade: (2 Players) River: ($396) 8:spade: (2 Players) Results: robsen1285 Showed 8:diamond: 8:heart: HERO Showed J:heart: J:diamond: robsen1285 wins $392 kukpoker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 24 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 Går o lägger mig nu, fick iaf in 3500 händer idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Patfor Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 Går o lägger mig nu, fick iaf in 3500 händer idag... Borde väl cleara 4-500kr i rb per h I guess, går ju att spela breakevenpoker och ändå tjäna fina pengar... hoppas det är så i alla fall. Pafor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 24 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 njae, räknar med 30% och 200 spänn i timmen kanske =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 njae, räknar med 30% och 200 spänn i timmen kanske =/ Skattefritt och ganska nöt om man jämnför med ett riktigt jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 24 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 Skattefritt och ganska nöt om man jämnför med ett riktigt jobb supernöt om man inleder med att backa lika mycket på 3/6 som alla timmar rakeback reseten av månaden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 Men du är nöjd ändå va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 25 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2009 booom =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 25 Juli , 2009 Rapport Share Postad 25 Juli , 2009 Hur orkar du fortsätta på party när du springer så absurt dåligt där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 25 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2009 Hur orkar du fortsätta på party när du springer så absurt dåligt där? Finns väl inget som säger att jag ska fortsätta springa dåligt? Varje hand spelas väl typ i ett vakuum och det existerar väl ingen rigg? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 25 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2009 Man börjar ju undra, 400 under EV på några hundra händer hittils idag =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 25 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2009 lol, sätter runner runner nötflush mot fisken som bluffat 55 på parad bräda, river ruter fem, floppar AQ4rb med AQ mot fisken med A5 ruter, turn river ruter... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 25 Juli , 2009 Rapport Share Postad 25 Juli , 2009 Finns väl inget som säger att jag ska fortsätta springa dåligt? Varje hand spelas väl typ i ett vakuum och det existerar väl ingen rigg? eller? Varför ska ni förneka så uppebara saker?(http://sv.wikipedia.org/wiki/David_Irving) Ne men menar mest mentalt, jag hade antaligen spytt på sidan om jag sprungit så dåligt under en längre tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 25 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2009 Varför ska ni förneka så uppebara saker?(http://sv.wikipedia.org/wiki/David_Irving) Ne men menar mest mentalt, jag hade antaligen spytt på sidan om jag sprungit så dåligt under en längre tid. Spytt har jag väl gjort några gånger =) Men har alltid varit nån bonus eller nån stolthet som hållit mig kvar, har ju plussat i ev så nån gång borde väl det vanliga plusset komma också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts