Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag har börjat lira CG den senaste månaden och har som plan att fortsätta med det framöver. Har provat nl200 och nl500 mest, och upplever inte att skillnaden nivåerna emellan är jättestor. Dock är det med ett rätt litet sample som bas, så jag drar inga slutsatser utifrån det.

Jag tänkte bara om folk som ha grindat sig upp genom nivåerna skulle ha lust att kort sammanfatta vad den största skillnaden man upplevde var, när man klev från en nivå till nästa. NL100-NL2000 typ.

Tacksam för alla svar! :)

/SK

Postad

Cardrunners inledde förra veckan en videoserie som heter "I want to move it move it" Där går "srugby" igenom alla nivåer från $0,50/1 (där de började förra veckan) till $10/20...

Vad som är specifikt på nivåerna osv... verkar helt klart vara värt att se i detta läge för dig...

Postad
Cardrunners inledde förra veckan en videoserie som heter "I want to move it move it" Där går "srugby" igenom alla nivåer från $0,50/1 (där de började förra veckan) till $10/20...

Vad som är specifikt på nivåerna osv... verkar helt klart vara värt att se i detta läge för dig...

CR är så innovativa.... :roll: