Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Hittade ett halvkomiskt kontoutdrag när jag skulle ta ut pengar här om dagen. Någon som vet om man kan ta reda på vems kontot tillhör enbart via kontonumret? :-D

Posta på flashback ang. sådant är väl ett tips. Spontant så känns väl nej som ganska givet?

/SK

Postad

Yes, jag får prova. Tror själv inte heller att det går, men man vet ju aldrig. Skulle varit riktigt kul att veta vems kontoutdraget tillhör eftersom jag inte bor i landets största stad;-) Kanske postar en bild på kontoutdraget i fråga om jag kommer underfund med hur man laddar upp (vilket jag för övrigt inte orkat sätta mig in i).

Postad

Har du bilden på datorn är det bara att gå in på photobucket.com eller motsvarande. Hur man gör är enkelt beskrivet när du kommer in på sidan.

This. Thread. Is. Worthless. Without. Pics.

Postad
Har du bilden på datorn är det bara att gå in på photobucket.com eller motsvarande. Hur man gör är enkelt beskrivet när du kommer in på sidan.

This. Thread. Is. Worthless. Without. Pics.

Meningen var egentligen inte att ladda upp bilden utan att för eget intresse ta reda på vems kontoutdraget tillhör. Eftersom det tydligen finns fler (Jennez;-) ) som delar min nyfikenhet skall jag försöka fixa en bild!

Postad

Jag hittade en plånbok på krogen en gång. Den innehöll foton på glada småbarn, ett ikea family-kort och ett kontoutdrag som visade på några hundralappar på kontot. Kändes inte fullt lika roligt som jag förväntar mig kontoutdraget vi snart ska få se.

Postad
Meningen var egentligen inte att ladda upp bilden utan att för eget intresse ta reda på vems kontoutdraget tillhör. Eftersom det tydligen finns fler (Jennez;-) ) som delar min nyfikenhet skall jag försöka fixa en bild!

Jag backar upp Jennez nyfikenhet varje dag i veckan. Pic please! Eller i alla fall som minst en förklaring till varför kontoutdraget var så roligt...

Postad
lol :D Rätt skoj ja, och jag betraktar mig som segrare över ola iaf ;)

/SK

Ja, du får väl anses ha segrat över Ola den här gången ;-)

Om det ändå vore så väl Dead-Inside, kontot är ju fortfarande inte mitt :D

Postad
Det var ju 1000 spänn insatta, troligen ngn polare som driver bara. Men kul likafullt! :-D

Jag ska fan börja med det om jag ger pengar till ngn (varför har man inte tänkt på det tidigare???).

En klassiker är ju att skriva Chat Noir (lokala strippjointen i Gbg) när man gör en överföring till en polares konto. Dubbelt upp om han har gemensamt med sambon/frugan :mrgreen:
Postad
En klassiker är ju att skriva Chat Noir (lokala strippjointen i Gbg) när man gör en överföring till en polares konto. Dubbelt upp om han har gemensamt med sambon/frugan :mrgreen:

Den lilla detaljen som gör något sådant suspekt är plusset framför summan;-)

Fast det kanske är just det som gör det kul :D

Postad
Den lilla detaljen som gör något sådant suspekt är plusset framför summan;-)

Fast det kanske är just det som gör det kul :D

Någon som är väldigt nöjd med din arbetsinsats? ;)

Skämt å sido - har du frågat banken?