Gå till innehåll

SvS och Pokertracker.


Nirwanda

Recommended Posts

Tjo.

 

Jag undrar bara hur jag ska få igång ett statistikprogram som fungerar med SvS. Jag har spelat poker ganska länge, mest live, men även på Prima osv med Pokeroffice tidigare.

 

Nu har jag dock bytt till SvS, och där fungerar ju inte PO. Inte PT heller vad jag har hört, man måste väl ha någon add-on eller dylikt?

 

Kort sagt:

 

a) Vad behöver jag?

 

b) Var köper jag dessa produkter

 

c) Gillar du ljus eller mörk öl?

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kör också Pt2 utan converter, det funkar bra på cashgame men inte på turrar och s&g. Kör även Pto utan coverter, det blir lite errors och summan blir inte samma som med HHcoverter, men det är statsen som är viktigast. Då min dator börjar bli gammal så är det skönt att slippa covertern då den tar mycket minnesplats och cpu kraft.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkar hur bra som helst utan hh conv...

 

Då känner jag mig ännu dummare än jag gör när jag spelar.

Jag får bara in Cg händerna och dom krånglar en hel del dom med. Inga händer när den är någon som är sitout eller någon extra postad blind.

Någon som orkar förklara hur man gör?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då känner jag mig ännu dummare än jag gör när jag spelar.

Jag får bara in Cg händerna och dom krånglar en hel del dom med. Inga händer när den är någon som är sitout eller någon extra postad blind.

Någon som orkar förklara hur man gör?

 

Det blir en hel del fel, huvudsakligen pg a Boss & svenska spel. Det blir det även med HHConverter, men testa den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blir en hel del fel, huvudsakligen pg a Boss & svenska spel. Det blir det även med HHConverter, men testa den.

 

Har testat den, blev som sagt en del fel. Men det funkade iaf.

Men enligt Aspelin, skulle det funka att få in turneringshänder utan HHcovertern?

 

Eller har jag missförstått?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...