Gå till innehåll

Är grafiken viktig för er ???


hAgLuNd666

Recommended Posts

Jag har inga problem att spela på svartvitt och med fyrkantiga marker så länge det är sämst motstånd just där.

 

Jag har spelat på cosmopol en kväll/natt när det var en riktig mupp som var otrevliga mot alla. De som trots allt verkade vara bra pokerspelare lämnade tom bordet trots övervärdet som faktiskt var där. Iof tyckte jag det var lite kul och kunde hitta humorn i det han gjorde... Lite som en hyena som drygar sig med ett lejon som fällt en hjort (:)).. och till slut går lejonet för att han inte pallar.

 

Jag har aldrig gillat grafiken på Cosmopol...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönast att spela på: Prima innan designändringen.

 

Värst att spela på: Prima efter designändringen. (speciellt med alla animeringar)

 

håller med dig till 100%, hade spelat på prima sedan min första gång jag spelade poker och strax efter grafik ändringen bytte jag sida p.g.a. tilt och huvudvärk och almän frustration över varför dom gjort något så underbart så dåligt..

 

Jag gillar svenska spel klienten ganska så bra nu men alldeles för mycket buggar som någon sa, bland annat att borden stängs ner helt plötsligt ibland..

 

Jag är ingen stor fan till bra grafik i poker klienterna dom ska vara simpla och enkla att se, primas gamla mini-view slår ALLT!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är ingen stor fan till bra grafik i poker klienterna dom ska vara simpla och enkla att se, primas gamla mini-view slår ALLT!

 

Jag tycker faktiskt att den nya miniviewen äger, det enda som jag kan klaga på är att de gjort korten aningen för stora, så att alla stats inte får plats 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Det är klart att det är viktigt med grafiken, ska man sitta några timmar o stirra på skärmen måste det vara behagligt att titta på. Å andra sidan om funktionaliteten inte räcker till spelar det ingen roll hur snyggt det är!

 

Har iofs inte testat så många klienter, men ftp (med avstängda avatarer!!) och svs tycker jag är riktigt snygga och funktionella. Har aldrig märkt några buggar på svs som många andra verkar ha gjort.

 

Dumpade betfair pga deras hemska gränssnitt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...