Gå till innehåll

Table selection program?


Forzberg

Recommended Posts

Kollade lite på pokertracker.com och dom har en del rekommenderade table selection program, nedan en listan:

 

Sixth sense

spadeeye

Smart Buddy

Table Shark

 

min fråga är då, vilket är "bäst", någon som har nån erfarenhet av de ovanstående?

 

Så länge allt funkar så är SpadeEye ett mycket bra program som jag verkligen rekommenderar. Har tyvärr inte testat de andra så jag kan inte uttala mig om dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har själv spadeeye och det funkar helt okej. Använder det dock inte särskilt mkt för table selection utan mer för att datamina.

Lite sunt förnuft är tillräckligt imo. Har man spelat ett tag på ett nätverk vet man ofta vilka som är regs osv. och ser man ett bord 5 regs så sätter man sig inte där helt enkelt.

 

Kommer säkert bli viktigare och viktigare med table selection framöver så det är verkligen inte fel att skaffa ett sånt program.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha... alla dessa program... trycker ni själva på musen, eller har ni en robot som sköter det?

 

 

eftersom dom flesta multitablar på inet så är det inte så lätt att hålla koll på allla bord därför gör programmen de mer likt live imo. så dessa program är bra för att göra de lite mer likt, tycker dock de e lättare o sätta folk p åhänder live fortf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha... alla dessa program... trycker ni själva på musen, eller har ni en robot som sköter det?

 

Som sagt, alla hjälpprogram/botar mm kommer att döda pokern. Helt säker. Vänta bara några år. Så SKYNDA SKYNDA, GRINDA GRINDA innan det är för sent! :lol: :lol: :lol:

 

haha, de finns faktist skript som kan autolägga alla dåliga händer. finns andra som betar 80%av pot vid höger klick, så de mesta finns ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...